خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/26 - 17:07
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
محمدبیگی:

پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی، پاسخی کوبنده و بازدارنده بود

عضو هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت در مجلس پاسخ موشکی به رژیم صهیونیستی را مانوری از پرواز پهپادهای ایران دانست و گفت: این اقدام ایران منجر به شادی زایدالوصف مسلمانان و همه مردم جهان شد که از ظلم رژیم صهیونیستی نسبت به فلسطین به ستوه آمده بودند.

فاطمه محمدبیگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، پاسخ موشکی ایران به حمله جنایتکارانه اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق و ترور سردار زاهدی و همرزمان وی را یک اقدام قانونی و استفاده از حق طبیعی دانست و گفت: تا کنون شاهد کودک کشی، گردن کشی و اقدامات غیرقانونی و غیرانسانی از سوی این رژیم بودیم و جمهوری اسلامی ایران بعد از مدت ها صبر استراتژیک، لازم دید سیلی محکمی را به این رژیم وارد کند و این سیلی تنها گوشه کوچکی از قدرت نظامی کشورمان بود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در ادامه اقدام ایران را مانوری از پرواز پهپادی و اصابت موشک های باستیک به اهداف از پیش تعیین شده خواند و گفت: این اهداف همان پایگاه هایی بودند که کنسولگری ایران را در دمشق مورد هدف موشک های خود قرار داده بودند؛ درصد میزان اصابت موشک ها به اهداف تعیین شده نیز قابل قبول است.

وی در ادامه با بیان اینکه اقدام ایران منجر به شادی زایدالوصف سایر ملت های دنیا شد، اظهار داشت: امروز ملت های دنیا نیز در کنار مسلمانان از اقدام جمهوری اسلامی ایران بسیار خرسند شده و از آن قدردانی کردند. این شادی صرفا از سر پاسخ ایران به حملات نبود بلکه به دلیل 7 دهه ظلم و جنایتی بود که رژیم صهیونیستی در منطقه اعمال می کرد.

محمدبیگی در ادامه با بیان اینکه بالاخره بعد از 190 روز شاهد برقراری یک شب آرام در غزه بودیم، عنوان کرد: قطعا بعد از این حمله که بسیار بازدارنده بود، رژیم صهیونیستی، آمریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان که از این رژیم حمایت می کردند متوجه شدند اجازه هیچ اقدامی علیه کشورهای منطقه به ویژه مواضع جمهوری اسلامی ایران را نداشته و هر اقدام آنها با پاسخ کوبنده ایران مواجه خواهد شد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه شکل گیری نظم نوین جهانی بر اساس محوریت جبهه مقاومت شکل می گیرد و جمهوری اسلامی پرچمدار این نظم نوین است، خاطرنشان کرد: غربی ها نمی توانند با پروپاگاندا، ذهن جهانیان را به سمت و سویی که می خواهند ببرند به خصوص که ملت های آزاده امروز به دنبال مطالبه حق قانونی مردم مظلوم غزه هستند./

پایان پیام

  • کد خبر : 377159
کلمات کلیدی
فائزه ظهیری
خبرنگار

فائزه ظهیری

آخرین اخبار