خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/28 - 12:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
فلاحی در جمع مردم شهرستان فردیس:

وقت آن رسیده که حیات رژیم صهیونیستی به پایان برسد

رئیس فراکسیون محور مقاومت و آزادی قدس شریف در مجلس، گفت: امروز وقت آن است که جوانان مسلمان و دیگر آزادی‌خواهان جهان تصمیم نهایی را گرفته  به حیات صهیونیست‌ها پایان دهند و آمریکایی‌های مستقر در کشورهای منطقه را جمع‌آوری کرده و برای همیشه از منطقه بیرون کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، احمدحسین فلاحی رئیس فراکسیون محور مقاومت و آزادی قدس شریف در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم شهرستان فردیس، گفت: نظامیان خون آشام صهیونیسم با چراغ سبز حاکمان و حامیان ظالمشان به بیمارستان و مراکز درمانی مردم مظلوم غزه یورش برده و با انهدام امکانات و تجهیزات پزشکی و به خاک و خون کشیدن بیماران و خفه کردن نوجوانان و کودکان بی گناه و معصوم فلسطینی، چهره وحشی و ذات درنده خویی خویش را نمایان کردند.



نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: این حد از خباثت در مقابل چشمان به ظاهر انسان بشریت و حاکمان مسخ شده عرب و غیر عرب رقم می خورد.



وی افزود: تا چه زمانی باید شاهد اینگونه جنایت ها باشیم، آیا سازمان‌های بی خاصیت بین‌المللی باز هم مشروعیت و کارآمدی لازم را دارند؟! به نظر می‌رسد این سازمان ها مرده اند و حیات سیاسی آنها بر اساس امیال شیطانی جنایتکاران جهانی ادامه دارد.



فلاحی یادآور شد: اکنون وقت آن است که جوانان خداجو، مبارز و آزادی خواه سراسر جهان بیرق مبارزه با صهیونیست‌های غاصب را بر دوش کشیده و تصمیم نهایی را در پایان دادن به جنایات کودک کشان به منصه ظهور رسانند و پایگاه‌های آمریکایی مستقر در کشورهای منطقه را با موشک های مقاومت منهدم و نیروهای مستقر در آنها تار و مار و برای همیشه منطقه را از لوث وجود نحس و کثیفشان پاک کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 371707
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم