خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/27 - 09:19
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس:

وزرای صمت و نفت میهمان این هفته مجلس خواهند بود/انتخابات هیئت رئیسه کمیسیونها هفته آینده برگزار می‌شود

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزرای صمت و نفت میهمانان این هفته جلسات نظارتی مجلس شورای اسلامی خواهند بود، گفت: هفته آینده و پس از مشخص شدن ترکیب نهایی کمیسیون ها انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون های تخصصی برگزار می شود.

علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به ادامه روند تعیین تکلیف عضویت نمایندگان در کمیسیون های تخصصی، گفت: وضعیت عضویت نمایندگان بر اساس اولویت و رتبه بندی امروز در اختیار آنها قرار می گیرد و مجدد برای 24 ساعت فرصت اعتراض دارند و سپس این اعتراضات در جلسه روئسای شعب بررسی و لیست نهایی ترکیب کمیسیون ها مشخص می شود.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون ها به احتمال فراوان به هفته آینده کاری مجلس موکول خواهد شد و پس از طی شدن روند عضویت نمایندگان در کمیسیون های جلسات تشکیل و انتخابات برگزار خواهد شد.

وی در خصوص دستور کار هفته جاری جلسات علنی مجلس نیز گفت:سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری مجلس شورای اسلامی جلسات نظارتی ای با حضور وزرای صنعت،معدن و تجارت و نفت برگزار و نمایندگان گزارش وزرا را استماع خواهند کرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 379595
کلمات کلیدی
صادق حسینی توسل
خبرنگار

صادق حسینی توسل

آخرین اخبار