خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/25 - 14:33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
بشیری:

وزارت خارجه با جدیت دیپلماسی اقتصادی را فعال و پویا کند

نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: مجلس در حوزه فعال شدن روابط اقتصادی از سوی وزارت خارجه انتظارات بسیاری دارد و انتظار می رود که این وزارتخانه با جدیت دیپلماسی اقتصادی را فعال و پویا کند.

فرهاد بشیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اهمیت پیگیری ظرفیت های دیپلماسی اقتصادی  در بهبود معشیت مردم، گفت: در چشم اندازه 20 ساله، قوانین بالا دستی، قانون اساسی و نگاه مقام معظم رهبری، دیپلماسی اقتصادی بارها مورد تاکید قرار گرفته است بنابراین در کنار ارتباط با دنیا در حوزه های مختلف انتظار می رود روابط اقتصادی نیز مورد توجه دستگاه دیپلماسی قرار بگیرد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مطالبه های به حق مردم و نمایندگان مردم نیز از دولت این است که با کشورهای دنیا رابطه اقتصادی داشته باشد و دیپلماسی اقتصادی را فعال کند.

وی ادامه داد: فعال شدن وزارت خارجه در حوزه اقتصادی باید در این دولت نیز با جدیت صورت گیرد چراکه انتظارات مجلس در حوزه دیپلماسی اقتصادی محقق بخوبی نشده است.

بشیری تاکید کرد: مجلس همچنان در حوزه فعال شدن روابط اقتصادی از سوی وزارت خارجه انتظارات بسیاری دارد و انتظار می رود که وزارت خارجه با جدیت دیپلماسی اقتصادی را فعال و پویا کند.

وی بیان کرد: از ظرفیت های داخلی باید برای تعاملات خارجی استفاده کرد و این افقی است که وزیر خارجه باید با جدیت آن را دنبال کند./

پایان پیام

  • کد خبر : 383289
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار