خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/22 - 17:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی

ورناصری در پیامی هفته بسیج سازندگی را تبریک گفت

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس بیان کرد: ضروری است روند تسرّی زمینه های گرایش و باورپذیری تفکر بسیجی در نسل نو ظهور ایران، در قالب برنامه‌های مدوّن فرهنگ جهادی توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شواری اسلامی در پیامی هفته بسیج سازندگی را تبریک گفت.



در متن پیام این نماینده آمده است؛



بسم اللّه الرّحْمن الرّحیم



والّذین جاهدوا فینا لنهدینّهم سبلنا وإنّ اللّه لمع المحسنین



هفته بسیج سازندگی یادآور یکی از تدابیر داهیانه رهبر فرزانه انقلاب جهت تبلور اهتمام و خلوص بسیجی در محرومیت‌زدایی ست. هدف نهایی تفکر این جوانان مومن انقلابی، تداوم استقلال و عزتمندی ایران در مسیر تمدن نوین اسلامی است.



با گذشت بیست و سه سال از دستور مقام معظم رهبری مبنی‌ بر تشکیل بسیج سازندگی، بسیجیان غیور و با بصیرت، همسو با روند پیشرفت کشور، در عرصه تقابل با صحنه آرایی های جدید دشمن به موفقیتهای عظیمی دست یافته و به عنوان نیروی کارآمد ملّت ایران با تأسی به ولایت فقیه، جهت صیانت از آرمانهای انقلاب و مصالح ملّی، سلوک الهی خود را میپیمایند.



ضمن تبریک هفته بسیج سازندگی به جهادگران عرصه خدمت و جهاد، ضروری است روند تسرّی زمینه های گرایش و باورپذیری تفکر بسیجی در نسل نو ظهور ایران، در قالب برنامه‌های مدوّن فرهنگ جهادی توسعه یابد./



پایان پیام

  • کد خبر : 361574
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار