خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/24 - 15:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
کوثری:

وجود احزاب قوی در کشور باعث وفاق و وحدت می شود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: احزاب باید قوی شوند تا وفاق و وحدت شکل بگیرد.

اسماعیل کوثری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص دلایل و موانع عدم کارایی احزاب در کشورمان، گفت: احزاب همواره طی دهه های گذشته در حرف هایشان به نفع مردم سخن گفته اند اما در عمل بر خلاف آنها رفتار کرده اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شکل گیری دیدگاه منفی نسبت به احزاب مربوط به پیش از انقلاب است، ادامه داد: در واقع مردم احزابی را می خواهند که برای مملکت فدا شوند، نه برای منافع خودشان، از این رو مشاهده می شود که این جریان های سیاسی در کشورمان به خوبی شکل نگرفته اند.

وی با بیان اینکه در قرآن کریم فقط تاکید جدی بر حزب الله شده است، ادامه داد: در واقع منظور این مهم فعالیت به نفع مردم، حرکت در راه خدا و عدم وابستگی به دیگران است اما در کشورمان مشاهده می شود که احزاب به صورت مقطعی فعالیت می کنند که حتی فقط نامشان حزب است وگرنه جریان سیاسی بشمار می روند و به دنبال منافع مدنظرشان هستند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم افزود: این مهم در حالیست که احزاب باید قوی شوند تا وفاق و وحدت شکل بگیرد. در این میان نباید از یاد برد که احزاب باید فعالیت هایشان را به مردم گزارش دهند تا مردم از طریق چنین شفافیتی به آنها اعتماد کنند./

پایان پیام

  • کد خبر : 383287
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار