خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/31 - 16:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
صفری ملک میان:

نگرانی آمریکا نسبت به قدرت گرفتن جمهوری اسلامی قابل درک است

عضو کمیسیون شوراها:قدرت ایران باعث نگرانی آمریکا و البته موجب امنیت و آرامش منطقه و متحدان کشورمان است و ما از نگرانی آمریکا از قدرت گرفتن جمهوری اسلامی خشنود هستیم.

 محمدصفری ملک میان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص اظهارات اخیر جان کربی تاکید کرد: آمریکا خوب است به رفتار خود در برابر برجام و توافق انجام شده در حضور همه قدرت های جهانی نگاه کند و ببیند آیا رفتار ایران به برجام لطمه زده است یا رفتار و سیاست سران آمریکا؟



وی افزود: اتهام زنی به ایران واقعیت رفتار آمریکا در بی عملی به توافقات بین المللی و بی توجهی به برجام تغییر نمی دهد و ایران به روایت همه مراجع ذی صلاح به طور دقیق به برجام عمل کرد اما این عمل به برجام باید همه جانبه و از سوی همه طرف های متعهد باشد.



وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال بهانه برای عمل نکردن به توافقات خود با ایران است گفت : روابط جمهوری اسلامی با کشور های دیگر به آمریکا ارتباطی ندارد و بر اساس مصلحت و اصول سیاست خارجی پیش می رود و اظهارات آقای کربی دخالت آشکار در امور داخلی ایران است.



نماینده مردم رودسر و املش در پایان تاکید کرد:قدرت ایران باعث نگرانی آمریکا و البته موجب امنیت و آرامش منطقه و متحدان کشورمان است و ما از نگرانی آمریکا از قدرت گرفتن جمهوری اسلامی خشنود هستیم. /



انتهای پیام

  • کد خبر : 362056
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار