خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/03/06 - 17:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
شریف پور تاکید کرد

نگاه دوراندیشانه دکتر لاریجانی به منافع ملی

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس دهم شورای اسلامی گفت: دکتر لاریجانی نگاه کاملاً دوراندیشانه به منافع ملی در سطح کلان داشته و تعامل خوبی با دولت داشتند.

عین الله شریف پور در گفت و گو با خبرنگار برگزاری خانه ملت با اشاره به خدمات 12 ساله دکتر لاریجانی به عنوان رئیس مجلس، گفت:  قبل از دور دهم مجلس که بنده در مجلس حضور داشتم شناخت نسبی از شخصیت ایشان در عرصه های مختلف از اهداف ،نقطه نظرات و تفکرات ایشان داشتم.



این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: دکتر لاریجانی یک مشی اعتدالی در جهت همگرایی همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی مختلف داشتند.



بیشتر بخوانید:





وی به نحوه مدیریت صحن از سوی رئیس مجلس اشاره و تصریح کرد: وقتی که بنده به عنوان عضوی از نمایندگان مجلس دهم وارد مجلس شدم و در  چهار سال نمایندگی مجلس دهم به ریاست ایشان رای دادم و لاریجانی را انسانی دوراندیش، صبور و دلسوز می دانم.



نمره 20 به مدیریت دکتر لاریجانی



شریف پور با تاکید بر روحیه تعامل بین نمایندگان و همینطور با سایر قوا ادامه داد: لاریجانی روحیه تعامل هم با نمایندگان مجلس هم با قوه مجریه و قضائیه داشته و امروز اگر بخواهیم به مدیریت ایشان نمره بدهیم نمره ۲۰ را به ایشان می دهم.



وی افزود:با وجود  اینکه ریاست مجلس و ریاست قوه مقننه را به عهده داشتند،نگاه کاملاً دوراندیشانه به منافع ملی در سطح  کلان داشته و تعامل خوبی با دولت داشتند.



نماینده مردم ماکو و چالدران در مجلس دهم  با اشاره به روحیه تعاملی و اعتدالی دکتر لاریجانی افزود: علی‌رغم اینکه شاید در برخی از موارد نقدهای هم بر عملکرد دولت داشتند،هیچ وقت این نقدها را به کینه تبدیل نکرده و مسیر گفت‌وگو و تعامل را ادامه داده و با عقلانیت مسائل را مدیریت کردند.



نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس دهم شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دکتر لاریجانی موفق ترین رئیس مجلس در کشور بوده و توانست مجلس را طی 12 سال به خوبی مدیریت کند،تصریح کرد: به عنوان عضوی از خانواده مجلس دهم به جرات می توانم بگویم که دکتر لاریجانی مدیریت قابل قبول ، شایسته ،فعال و دوراندیشانه ای داشتند./



پایان پیام

  • کد خبر : 298244
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار