خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/26 - 13:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

نهادهای بین‌المللی، این مدعیان حقوق بشر باید جنایت صهیونیست‌ها را محکوم و مورد رسیدگی قرار دهند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به جنایات بی سابقه رژیم صهیونیست، گفت: در هزاره سوم رویدادی وحشیانه و برنامه‌ریزی شده از سوی رژیم اشغالگر قدس با حمایت آمریکا رخ داده است لذا نهادهای بین‌المللی این مدعیان حقوق بشر باید این جنایت را محکوم و مورد رسیدگی قرار دهند.

عباس مقتدایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن محکوم کردن جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی در غزه،گفت: کاملاً واضح و مبرهن است که این جنایت جنگی و وحشیانه از سوی صهیونیست‌ها صورت گرفته است و نهادهای بین‌المللی این مدعیان حقوق بشر و همه مراجع  در سطح جهانی باید این جنایت را محکوم کرده و مورد رسیدگی قرار دهند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در هزاره سوم رویدادی وحشیانه و برنامه‌ریزی شده از سوی رژیم  اشغالگر قدس با حمایت آمریکا رخ داده است که موضوعی ساده و جنایت جنگی محدودی نیست. ابعاد مختلف نسل کشی و روش‌های متعدد استفاده از ابزارهای ممنوعه، نقض فاحش مقررات بین المللی و قواعد حقوق بین‌الملل به دنبال دارد.



نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: متاسفانه زمانی این حمایت از حادثه رخ داده است که مجامع بین‌المللی عموماً با استفاده از حقوق بشر و برخی از دولت‌ها از جمله آمریکا با بهره‌گیری از استانداردهای دوگانه دائماً بر طبل حقوق بشری می‌کوبند، اما در عمل آن را نقض می‌کنند.



مقتدایی در پایان گفت: مجلس شورای اسلامی در حرکتی بی‌نظیر در تاریخ پس از انقلاب اسلامی و شکل‌گیری مجلس شورای اسلامی در هنگام جلسه علنی به تقبیح این امر و حمایت از مردم بی دفاع غزه به خیابان‌ها آمدند که چنین امری سابقه ندارد و نشان از خشم و انزجار ملت ایران است./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 370148
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار