خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/19 - 18:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رضازاده:

نمایش اتحاد ملی در یوم الله 22 بهمن راهبردهای دشمنان ایران اسلامی را خنثی می‌کند

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: به رخ کشیدن اتحاد ملی در یوم الله 22 بهمن امسال می تواند تمامی راهبردهای اخیر و حتی آینده دشمنان ایران سربلند را نابود و خنثی کند.

یعقوب رضازاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با فرارسیدن یوم الله 22 بهمن و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: بدون شک مطابق فرمایشان رهبر انقلاب،  روز تاریخی ۲۲ بهمن هر سال مظهر اتحاد ملی و خنثی شدن راهبرد دشمنان ملت ایران بوده است.



نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی طی روزها و ماه های اخیر تلاش کرده اند با استفاده ابزاری از فضای رسانه ای به مولفه بی اعتمادی در جامعه دامن بزنند، اظهار کرد: بر این اساس حضور پرشکوه مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان خواهد داد که وحدت و انسجام ملت ایران ناگسستنی است.



وی ضمن بیان اینکه پیشرفت های چهل و چهار سال گذشته انقلاب اسلامی مبتنی بر تلاش های نخبگان و حمایت مردم از نظام اسلامی بوده است، ادامه داد: به عبارتی می توان اذعان کرد همانطور که این انقلاب به دست مردم به پیروزی رسید و موجب از بین رفتن استبداد شد، طی این سالها نیز مردم با دست خود سرنوشت ایران را رقم زدند و اکنون شاهد سربلندی و خودکفایی این سرزمین در عرصه های مختلف هستیم.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بنابراین باید اذعان کرد حضور پرشکوه مردم در مراسم راهپیمایی امسال به دنیای استکبار نشان خواهد داد که دروغ پردازی ها و شایعه سازی های آنان نمی تواند میان مردم و مسئولان اختلاف بیاندازد زیرا انقلاب اسلامی دستاورد همه آحاد مردم و مبتنی بر سنت های الهی و دینی است.



عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک باید گفت جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری مستقل و سلطه ناپذیر به عامل شکست سیاست های غرب خصوصا آمریکا و همچنین رژیم صهیونیستی در منطقه تبدیل شده لذا دشمنان تلاش می کنند به نظام اسلامی آسیب بزنند؛ بر این اساس به رخ کشیدن اتحاد ملی می تواند تمامی راهبردهای اخیر و حتی آینده دشمنان ایران سربلند را نابود و خنثی کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 356977
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار