خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/27 - 14:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
صباغیان بافقی:

نقش آفرینی احزاب نباید صرفا به انتخابات و سهم خواهی باشد

عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: نقش آفرینی احزاب نباید صرفا به انتخابات و سهم خواهی باشد بلکه ضرورت دارد تا در تمامی عرصه های اجتماعی و سیاسی فعالیت داشته باشند.

محمدرضا صباغیان بافقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص خلاءهای فعالیت احزاب و تاثیر فعالیت‌های حزبی در کارآمدی دولت‌ها، گفت: یکی از مهمترین محورهای سیاست های کلی انتخابات ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری، فراهم آوردن زمینه مشارکت فعال احزاب سیاسی است.

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فعالیت احزاب سیاسی در چارچوب قانون اساسی و التزام به نظام می تواند منجر به حضور پرشور و گسترده مردم در فعالیت های سیاسی و اجتماعی از جمله انتخابات شود.

وی افزود: احزاب کشور دارای ظرفیت هایی مانند استعدادیابی و پرورش افراد توانمند در عرصه سیاست هستند همچنین با شناسایی نقاط ضعف و قوت قادر به ارائه تحلیل صحیحی از شرایط کشور بوده که می توان به عنوان الگو برای حل مشکلات فعلی بهره برد.

صباغیان بافقی بیان کرد: مشارکت فعال احزاب در انتخابات یکی از موارد بسیاری مهمی بوده که کمیسیون شوراها آن را در اصلاح قانون انتخابات لحاظ خواهد کرد.

عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس افزود: نقش آفرینی احزاب نباید صرفا به انتخابات و سهم خواهی باشد بلکه ضرورت دارد تا در تمامی عرصه های اجتماعی و سیاسی فعالیت داشته باشند./

پایان پیام

  • کد خبر : 380577
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار