خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/26 - 18:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
آقاتهرانی:

عملیات «طوفان الاقصی» مسیر فروپاشی این رژیم غاصب را هموار کرد

رییس کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت جنایت رژیم غاصب اسرائیل، گفت: موضوع فلسطین هیچگاه با شعار و بیانیه ها حل نخواهد شد، مگر اینکه تمام مسلمانان جهان در حمایت از مردم مظلوم این کشور به پا خاسته و به میدان بیایند.

مرتضی آقا تهرانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در بمباران و قتل‌عام بیش از هزار نفر از مردم  بی‌گناه در بیمارستان المعمدانی اوج قساوت رژیم صهیونیستی را نشان داد، امروز زمان اتحاد جهانی بشریت، علیه این رژیم جعلی منفورتر از داعش فرا رسیده است.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با بیان اینکه جنایت بیمارستان معمدانی یکی از فجیع ترین جنایات جامعه بشری است، اظهار داشت: امروز سازمان بهداشت جهانی کشتار بیمارستان معمدانی در غزه را شدیداً محکوم کرد؛ حمله به بیمارستانی که زنان و کودکان غیر نظامی در آنجا حضور داشتند به دور از انسانیت است، جامعه جهانی نباید در برابر این حرکت سکوت کند.



رییس کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی در ادامه یادآور شد: کل بشریت و به ویژه جهان اسلام در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه نباید سکوت اختیار کنند و امروز با اتحاد و همبستگی با جنایات و وحشی گری این رژیم غاصب مقابله کند. موضوع فلسطین هیچگاه با شعار حل نخواهد شد، مگر اینکه تمام مسلمان جهان در حمایت از مردم مظلوم این کشور و ابراز نفرت از آمریکا و اسرائیل به پا خاسته و به میدان بیایند.



آقاتهرانی در ادامه تاکید کرد: مردم مسلمان جهان نباید امروز حماس و نیروهای مقاومت را تنها بگذارند، باید ریشه و ظلم و استکبار جهانی را بسوزانند، بی تردید عملیات «طوفان الاقصی» مسیر فروپاشی این رژیم غاصب را هموار کرد، در هر حال، سکوت در برابر جنایات آمریکا و اسرائیل قابل قبول نیست./



پایان پیام

  • کد خبر : 370180
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار