خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/11 - 17:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
متفکر آزاد با اشاره به تحریم‌های ضدایرانی کاخ سفید؛

نظام محاسباتی آمریکایی‌ها دچار اختلال است/ ایجاد محدودیت برای افراد یا چند نهاد استراتژی جدیدی نیست

نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به اینکه نظام محاسباتی آمریکایی ها دچار اختلال شده است، گفت: آنها تصور می کنند اعمال تحریم می تواند سبب تحقق اهدافشان شود در حالی که همه حربه های تحریمی را استفاده کرده اند.

روح اله متفکرآزاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  در رابطه با دلایل پیش بینی تحریم های جدید ضد ایرانی از سوی ایالات متحده به بهانه حمایت از اغتشاشات، گفت: متاسفانه اغتشاشات اخیر برخی امیدها را در دل دشمنان ایجاد کرد تا آنها تصور کنند می توانند به کشورمان آسیب بزنند.



نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شبیه چنین رفتاری در سال 88 نیز رخ داده است، اظهار کرد: آمریکایی ها عملا به این نتیجه رسیده بودند ایران هسته ای را بپذیرند اما بعد از اغتشاشات در آن سال، اوباما تحریم های فلج کننده را علیه ایران اعمال کرد.



وی ادامه داد: به عبارتی هر زمان که پالسی از داخل کشور توسط آشوب گران، ضدانقلاب ها، براندازها و غیره مبنی بر وجود زمینه برای تضعیف نظام آنها را امیدوارتر می کند تا فشار بیرونی را افزایش دهند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه نظام محاسباتی آمریکایی ها دچار اختلال شده است، افزود: آنها تصور می کنند اعمال تحریم می تواند سبب تحقق اهدافشان شود در حالی که همه حربه های تحریمی را استفاده کرده اند و تحریم افراد یا نهاد استراتژی جدیدی نیست و صرفا آثار روانی خواهد داشت.



عضو مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ایران خیلی محکم پشت نظام اسلامی ایستاده اند که نشان دهنده فهم خوب مردمی از حکمرانی مسائل است، خاطرنشان کرد: در این میان برای برون رفت از آسیب های احتمالی تحریم ها، باید به سمت اقتصاد درون زا و افزایش سطح مناسبات اقتصادی با همه کشورها حرکت کنیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 351370
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار