خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/02 - 16:32
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
حدادی خبرداد

نشست بررسی طرح شفافیت قوای سه‌گانه با عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: برای رفع ایراد مجمع تشخیص مصلحت نظام از طرح شفافیت قوای سه گانه در نشست امروز با ایروانی به جمع بندی نرسیدیم و مقرر شد در نوبتی دیگر این موضوع در کمیسیون رای گیری صورت گیرد.

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نشست امروز( یکشنبه 2 بهمن ماه) کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: بررسی ایراد شورای نگهبان و هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه های اجرایی و سایر نهادها در دستورکار قرار داشت.



نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: محمدجواد ایروانی عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در این نشست حضور داشت، مباحث مطرح و ایرادات بیان شد اما به جمع بندی نرسیدیم و مقرر شد در نوبتی دیگر رای گیری صورت گیرد.



وی بیان کرد: همچنین ایرادهای شورای نگهبان به طرح تشکل های صنفی و تخصصی مورد بررسی قرار گرفت، این شورا در خصوص تفکیک جرم و تخلف ابهاماتی داشت و سوال بود که آیا تخلفی صورت گیرد باید سیستم قضایی بررسی کند یا سیستم اداری می تواند موضوع را بررسی کند که به سیستم قضایی سپرده شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 355851
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار