خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/08 - 14:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عباس زاده مشکینی:

نسبت به رفت و آمدهای گروسی به ایران خوشبین نیستم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: شخصا به رفت و آمدهای گروسی دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران خوشبین نیستم اعتقاد دارم مدتی نباید وی را به کشور راه دهیم.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به احتمال سفر گروسی دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران، گفت: ارزیابی از این سفر بستگی به این دارد که گروسی در راستای ماموریت حرفه ای خود و انجام وظیفه قانونی خود به ایران می آید یا طبق معمول برای سیاسی کاری به تهران می آید.



نماینده مردم مشکین شهر در مجلس بیان کرد: تجربه نشان داده است که مقامات آژانس بین المللی انرژی اتمی، ماموریت و وظیفه حرفه ای خود را فدای غربی ها می کند و اعتقادی به رفت و آمد آنها ندارم.



این نماینده مجلس با تاکید براینکه امیدی به سفر دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران ندارد، افزود: اعتقاد دارم که در شرایط فعلی نباید اجازه سفر به دبیرکل به ایران داده می شد، اما به نظر می رسد دستگاه دیپلماسی و دولت هنوز از گروسی قطع امید نکرده اند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس اظهار داشت: ایران برای رفع شبهات کارشناسان و بازرسان آژانس تلاش می کند و با توضیحاتی شفاف سازی کرده اما آژانس گامی در راستای عادی سازی پرونده هسته ای ایران بر نمی دارد و در عوض اشکالات جدیدی را می تراشد از این رو به رفت و آمدهای گروسی خوشبین نیستم  مدتی وی را به کشور راه نمی دادیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 357923
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار