خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/10/08 - 15:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
مازنی:

نتایج انتخابات مجلس یازدهم قابل پیش‌بینی نیست / مشارکت بالا، به نفع همه جریانات سیاسی است

عضو فراکسیون امید مجلس معتقد است که در حال حاضر با توجه به اینکه زمان زیادی به انتخابات باقی نمانده، همچنان فضای انتخاباتی سرد و البته نتایج انتخابات هم قابل پیش‌بینی نیست.

احمد مازنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کدام یک از جریانات سیاسی بیشترین کرسی‌های مجلس یازدهم را تصاحب خواهند کرد، گفت: در حال حاضر تا برگزاری انتخابات حدود شصت روز زمان باقی مانده است، اما اگر همین الان انتخابات برگزار شود به نظر می آید که مشارکت پایین است.



وی در ادامه افزود: در حال حاضر فضای انتخاباتی بسیار سرد بوده و همین موضوع گواه می‌دهد که پیروز انتخابات هم مشخص نیست.



نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات به قابل پیش‌بینی نبودن انتخابات پیش‌رو مجلس اشاره و اظهار کرد: تا برگزاری انتخابات دو ماه دیگر باقی مانده است، پس تا آن زمان که سیب سیاست بخواهد از هوا به زمین برسد، 100 چرخ می‌خورد و شاید هم بیشتر بچرخد؛ لذا اصلا نتایج انتخابات مجلس یازدهم قابل پیش بینی نیست.



عضو فراکسیون امید مجلس در ادامه افزود: من به اعتقاد و باور خودم می‌توانم بگویم که پیروز انتخابات مردم خواهند بود و همچنین کسانی که مردم به آنها رای می‌دهند و این هم یک بازی برد برد است.



این نماینده مردم در مجلس دهم تاکید کرد: معتقدم چه کسانی که وارد پارلمان شوند و چه کسانی که از رقابت در انتخابات جا بمانند و موفق به رای آوردن هم نشوند احساس خوشحالی خواهند کرد از اینکه مشارکت بالایی در انتخابات صورت گرفته باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 293240
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار