خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/10 - 09:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
قدردانی رئیس فراکسیون محور مقاومت مجلس از وزیر خارجه کشورمان؛

موضع‌گیری امیرعبداللهیان در ارتباط با حقانیت مردم مظلوم غزه در سازمان ملل شجاعانه و عزت طلبانه بود

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف در مجلس شورای اسلامی در پیامی از موضع‌گیری‌های شجاعانه و عزت طلبانه وزیر امور خارجه کشورمان در ارتباط با حقانیت مردم مظلوم غزه و فلسطین و محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی در سازمان ملل قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، احمدحسین فلاحی رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف در مجلس شورای اسلامی در پیامی از موضع‌گیری‌های شجاعانه و عزت طلبانه وزیر امور خارجه کشورمان در ارتباط با حقانیت مردم مظلوم غزه و فلسطین و محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی در سازمان ملل قدردانی کرد.



متن پیام فلاحی به شرح ذیل است؛



 



«فلا تهنوا وتدْعوا إلى السّلْم وأنتم الْأعْلوْن والله معکمْ ولن یترکمْ أعْمالکمْ»



پس هرگز سست نشوید و دشمنان را به صلح ذلت بار دعوت نکنید در حالی که شما برترید و خداوند با شماست و چیزی از (ثواب) اعمالتان را کم نمی کند.



قاعده نفی سبیل اسلام به ما مسلمین الزام می‌کند که نباید به هیچ طریقی موجبات تسلط کافران بر مسلمانان ایجاد شود و باید در مقابل دشمنان محکم ایستاد و اسلام بالاترین است.



این روزها شاهد جنایت رژیم صهیونیستی با ورود مستقیم آمریکای جنایتکار در مورد مردم مظلوم غزه هستیم و نهادهای بین‌المللی با سکوت خود ثابت کردند که تحت تسلط صهیونیست و نوکران اروپایی و آمریکایی آنان‌اند و تنها استقامت و پایداری و مقاومت می تواند آنان را سرجای خویش بنشاند.



موضع‌گیری وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل یادآور سخنان شجاعانه شهید رجایی و رهبر معظم انقلاب در قامت ریاست جمهوری بود که در خانه دشمن رجز هل من مبارز بطلبی و هشدار دهی و آنان را سرجایشان بنشانی، ما ضمن تشکر از موضع‌گیری‌های شجاعانه و عزت طلبانه وزیر خارجه آقای دکتر امیرعبداللهیان و سخنرانی ایشان، اعلام می‌داریم پشتیبان این مدیران شجاع و در تراز انقلاب اسلامی هستیم.



احمدحسین فلاحی



رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف مجلس شورای اسلامی



 



پایان پیام

  • کد خبر : 370826
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار