خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/16 - 17:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
قیصری با صدور پیامی ضمن تبریک ریاست‌جمهوری مسعود پزشکیان؛

ملت سرافراز ایران با حضور حماسی خود در انتخابات برنامه‌ریزی دشمنان را نقش بر آب کردند

نماینده مردم تهران در مجلس با صدور پیامی ضمن تبریک ریاست جمهوری مسعود پزشکیان، گفت: ملت سرافراز و با عظمت ایران اسلامی در لبیک به ندای مقام معظم رهبری و با حضور حماسی و غرور آفرین خود در انتخابات دور دوم ریاست جمهوری چهاردهم، برنامه‌ریزی دشمنان این مرز و بوم را نقش بر آب کردند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، زینب قیصری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با صدور پیامی ضمن تبریک انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم ایران، از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات و هموطنان عزیز که این حماسه ماندگار را آفریدند، تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوام جمهوری اسلامی و قوام جمهوری اسلامی و عزت جمهوری اسلامی و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است. مقام معظم رهبری

خداوند قادر متعال را شاکر و سپاسگزارم که بار دیگر ملت سرافراز و با عظمت ایران اسلامی در لبیک به ندای مقام معظم رهبری و با حضور حماسی و غرور آفرین خود در انتخابات دور دوم ریاست جمهوری چهاردهم، برنامه‌ریزی دشمنان این مرز و بوم را نقش بر آب کردند و بار دیگر شکستی سهمگین را برای آنان رقم زدند.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات و هموطنان عزیز که این حماسه ماندگار را آفریدند، به رییس جمهور منتخب، جناب آقای دکتر پزشکیان تبریک عرض می نمایم و توفیقات روز افزون ایشان را در خدمت به مردم و اعتلای ایران اسلامی از خداوند متعال مسئلت دارم.

با احترام

زینب قیصری

نماینده مردم شریف تهران، ری، اسلامشهر،شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی

  • کد خبر : 380327
کلمات کلیدی
فاطمه ضرغامی
خبرنگار

فاطمه ضرغامی

آخرین اخبار