خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/23 - 11:52
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : سیاسی
حیدری:

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب حفظ اعتبار کشور و تمامیت ارضی می‌شود

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی در مجلس گفت: با توجه به تاکیدات رهبری نظام، مشارکت حداکثری همه آحاد جامعه در انتخابات موجب  حفظ اعتبار کشور و تمامیت ارضی می‌شود لذا شرکت در انتخابات برای ایران بزرگ قدرت آفرین است.

شهریار حیدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اهمیت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری، گفت: یکی از اصلی‌ترین و اساسی‌ترین مسیرهای توسعه کشور، مشارکت احزاب،گروه‌ها و تشکل‌های مردم نهاد با استفاده از سازوکار تعیین  شده توسط حاکمیت در انتخابات مجلس و سایر انتخابات است.



نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: آنچه که رهبری نظام بر آن تاکید دارند این است که مشارکت حداکثری همه آحاد جامعه -حتی کسانی که رویکردهای نظام را قبول ندارند- در انتخابات موجب حفظ اعتبار کشور و تمامیت ارضی است لذا همه دستگاه ها اجرایی و نظارتی باید شرایط کشور را درک کنند و به این مشارکت کمک کنند.



نماینده مردم  قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب در مجلس یازدهم تصریح کرد: انتخابات برای همه مردم است و حضور در این رویدار و جشن جمهوریت برای کشور قدرت آفرین است و دشمنان را از توطئه ها ناامید می کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 374527
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار