خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/02 - 19:10
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
یوسفی با اشاره به فرمایشات رهبری درباره انتخابات:

مسیر حل مشکلات کشور از برگزاری انتخابات می‌گذرد/ تضارب آرا در انتخابات مهم است

عضو هیأت رئیسه مجلس با تأکید بر حضور احزاب سیاسی باسلایق مختلف در انتخابات، گفت: در کنار اینکه نباید به برخی افراد بدون صلاحیت اجازه سوءاستفاده به بهانه گرم کردن تنور انتخابات را داد، باید تضارب آرا را نیز در نظر داشت.

مجتبی یوسفی عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات که از سوی رهبر معظم انقلاب در جریان دیدار جمعی از مردم استان‌های خوزستان و کرمان به آن تأکید شد، گفت: جمهوریت کشورمان منوط به مشارکت مردم است و ایشان درباره رقابت سالم در انتخابات فرمودند اگر به دنبال حل مشکلات کشور هستیم باید از راه انتخابات وارد شویم تا افراد شایسته انتخاب شوند و به دنبال آن بتوان مشکلات کشور را حل کرد.



نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در ادامه با یادآوری این مطلب که حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی، امنیت پایدار را به همراه دارد که در ادامه رشد علمی کشور را در پی خواهد داشت، گفت: از این رو جریانات سیاسی باید در مسابقه ای که در فضای شفاف و عادلانه بین جوانان و افراد مجرب برگزار می شود، حضور یابند.



وی در ادامه با تأکید بر اینکه بر اساس فرمایشات رهبری، تبلیغات نباید سیاه نمایی و یا وعده هایی باشد که امکان تحقق ندارد، بیان کرد: کسی که با تخریب نامزد دیگر به دنبال کسب رأی است نمی تواند فرد قابل اعتمادی در تحقق وعده های داده شده از سوی خود باشد از این رو مردم باید در انتخاب خود هوشیار باشند.



یوسفی با بیان اینکه احزاب سیاسی با سلایق مختلف باید در انتخابات حضور داشته باشند، عنوان کرد: در این بین نباید آدرس غلط به مردم داده شود و برخی افراد بدون صلاحیت نباید به بهانه گرم کردن تنور انتخابات از فضای آن سوءاستفاده کنند و مردم نیز باید بدانند که این افراد امین آنها نخواهند بود؛ البته از سوی دیگر باید تضارب آرا را در نظر داشت.



ایستادگی مردم، عشایر و مرزنشینان خوزستان از پیش از انقلاب تا بعد از آن مثال زدنی است



عضو کمیسیون عمران مجلس یازدهم در ادامه با اشاره به بخش دیگری از فرمایشات رهبری درباره خدمات و مجاهدت های مردم خوزستان یادآور شد: نقش بی بدیل عشایر، مرزنشینان و مردم خوزستان در برهه های مختلف مثال زدنی است؛ آنها به ویژه عشایر عرب خوزستان در جهاد عشایر پیش از انقلاب که با تأکید علمای وقت نجف صورت گرفت، در برابر انگلستان خبیث ایستادند و بعد از آن نیز در جریان ملی شدن صنعت نفت به آن کمک کردند.



عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در پایان با اشاره به ایستادگی مردم خوزستان بعد از انقلاب خاطرنشان کرد: تصور می شد تمام اقوام خوزستان با صدام همراهی کنند اما آنها به عنوان مدافع اولیه این استان و کشور بودند و اکنون نیز مردم استان مرزنشین خوزستان همواره ولایتمدار هستند./



پایان پیام

  • کد خبر : 373505
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم