خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/01/21 - 14:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
حسن‌بیکی:

مسئولان به اجرای طرح‌های حمایتی از مردم در مبارزه با کرونا سرعت ببخشند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد مسئولان اجرایی کشور باید هر چه سریع تر برنامه ها و طرح های حمایتی پیش بینی شده در بحران کرونا را در راستای جبران کاستی های معیشتی اجرایی کنند.

ابوالفضل حسن بیکی  در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، در خصوص رهنمودهای رهبر انقلاب مبنی بر اهمیت اینکه استکبار هیچگاه دشمنی خودش را جمهوری اسلامی ایران را قطع نخواهد کرد، گفت: امروزه تحریم های دارویی و تجهیزات پزشکی ایالات متحده علیه تهران بارزترین نقض حقوق بشر محسوب می شود.



نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه مجامع بین المللی همواره در مقابل اقدامات ضدبشری آمریکا سکوت کرده اند، اظهار کرد: بر همین اساس مشاهده می شود که در شرایط کنونی که مبارزه با کرونا از اهمیت دوچندانی برخودار است،کشورها جرات زیرپا گذاشتن خط قرمز آمریکایی ها را ندارد.



وی با یادآوری سخنان رهبری در رابطه با اقدامات انجام شده از سوی نیروهای مسلح کشورمان برای مبارزه با کرونا، ادامه داد: نیروهای مسلح کشورمان همواره در شرایط های مختلف از جمله بروز بلایای طبیعی تا بروز مشکلاتی مانند شیوع کرونا درکنار مردم ایستاده اند و با از خودگذشتگی نشان دادند که هیچگاه نمی گذارند محدودیت ها برای مردم مشکلاتی را بوجود بیاورد.



این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از مردم در شرایط سخت اقتصادی کنونی دارای مشکلاتی هستند که این مهم باید از سوی مسئولان خصوصا دولتمردان مورد توجه قرار بگیرد، تصریح کرد: در واقع تبعیت کردن از تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا برای همه واجب است اما این مهم سبب کاهش درآمد افراد نیز شده است؛ بنابراین تصمیم گیران باید هر چه سریع تر برنامه ها و طرح های حمایتی پیش بینی شده برای جبران این کاستی را اجرایی کنند.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خیرین کشورمان در زمان های مختلف نشان دادند که فرهنگ انفاق در ایران اسلامی نهادینه است، خاطرنشان کرد: بر این اساس امیداوریم این قشر از جامعه بیش از پیش در کنار اقشار نیازمند جامعه قرار بگیرند تا طبق سخنان رهبر انقلاب رزمایش گسترده برای مواسات و همدلی شکل بگیرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 296671
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار