خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/15 - 10:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
طحان نظیف در جمع اصحاب رسانه؛

مردم حضور پرشور در انتخابات داشته باشند/ همانند حق الناس از آرای مردمی صیانت می‌شود

سخنگوی شورای نگهبان گفت: رئیس جمهوری که از آرای بیشتری برخوردار باشد، می‌تواند تصمیمات مهم‌تری چه در عرصه داخلی و چه در عرصه بین المللی بگیرد و ان شاءالله مردم حضور پرشور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان صبح امروز (جمعه ۱۵ تیرماه) پس از شرکت در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: هفته گذشته مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد و با توجه به اینکه هیچ کدام از نامزدهای محترم اکثریت مطلق قانونی را به دست نیاوردند، برابر قانون امروز مرحله دوم انتخابات و چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: طبیعتاً بر اساس قانون امروز هر فردی رای بیشتری را کسب کند، به عنوان رئیس جمهور منتخب ایران معرفی خواهد شد لذا تک تک مردم عزیزمان چه کسانی که هفته قبل رای دادند و چه کسانی که هفته گذشته رای ندادند، این امکان را دارند که امروز رای خود را به صندوق‌های اخذ رای بسپارند و در این زمینه با هیچ محدودیتی به لحاظ قانونی مواجه نیستیم.

طحان نظیف تصریح کرد: طبیعتاً هر فردی امروز نامش از صندوق‌های رای خارج شود، منتخب ملت ایران محسوب می‌شود و رئیس جمهور همه مردم ایران محسوب خواهد شد لذا از همه مردم دعوت می‌کنیم که پای صندوق‌های رای بیایند و آرای خود را به صندوق‌های اخذ رای بسپارند و مشارکت خوبی داشته باشند.

سخنگوی شورای نگهبان افزود: طبیعتاً رئیس جمهوری که از آرای بیشتری برخوردار باشد، می‌تواند تصمیمات مهم‌تری چه در عرصه داخلی و چه در عرصه بین المللی بگیرد؛ ان شاءالله مردم حضور پرشور داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در شورای نگهبان مانند ادوار گذشته این اطمینان را می‌دهیم که نسبت به آرای تک تک مردم به عنوان حق الناس صیانت کنیم و تمام تلاش خود را در جهت صیانت از آرای مردم انجام خواهیم داد./

پایان پیام

  • کد خبر : 380283
کلمات کلیدی
محمدجواد یافتیان
خبرنگار

محمدجواد یافتیان

آخرین اخبار