خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/05 - 17:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رضوانی:

مردم با حضورشان پای صندوق های رای توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس گفت: مردم کشورمان همواره در انتخابات ها با شور و نشاط شرکت کرده اند و در انتخابات یازدهم اسفندماه نیز همچون گذشته عمل خواهند کرد تا توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

غلامحسین رضوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه مردم در انتخابات پیش رو توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد اظهار کرد: مردم کشورمان در یازدهم اسفندماه سال جاری با برگزاری انتخاباتی پرشور به جهانیان ثابت خواهند کرد که هیچگاه از ارزش های انقلاب اسلامی کوتاه نخواهند آمد.

وی افزود: همواره انتخابات در کشور ما یک انتخابات واقعی و حقیقی و همچنین منعکس کننده خواست مردم است که به همین سبب مورد طمع دشمنان انقلاب اسلامی قرار گرفته است تا اثرگذاری های نامطلوبی به جای بگذارند و در سال های اخیر نیز با جدیت تمام ورود کردند تا تاثیرات خود را بگذارند اما نتیجه ای به دست نیاورند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهردر مجلس بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی ژست دموکراتیک می گیرند اما همگان شاهد هستند که مردم آنها نقش اساسی در سرنوشت خود ندارند و احزاب و گروه ها تعیین کننده هستند؛ بنابراین دشمنان وقتی دیدند در جمهوری اسلامی دموکراسی واقعی پیاده می شود و مردم در انتخاب مسئولان تاثیرگذار هستند نهایت تلاش خود را به کار گرفتند تا این مزیت را از جمهوری اسلامی بگیرند اما باید گفته شود در انتخابات هایمان همواره موضوع سلامت، مشارکت و امثالهم مد نظر بوده است.

این نماینده مردم عنوان کرد: مشارکت در انتخابات های مختلف در کشورمان به حدی بالا بوده است که هیچ کشور غربی تاکنون نتوانسته این مشارکت را در خود ببیند. اما باید توجه کنیم در دو انتخابات اخیر ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی به دلیل وجود بیماری کرونا مشارکت مقداری کاهش داشته اشت ولی در یازدهم اسفندماه سال جاری شاهد مشارکت گسترده ای از سوی مردم خواهیم بود./

پایان پیام

  • کد خبر : 376014
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری