خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/17 - 15:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عباس زاده مشکینی:

محقق داماد چرا در دورانی که دولت و مجلس دست هم جناحی‌هایش بود صدایش در نمی‌آمد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس طی مطلبی در واکنش به صحبت های محقق داماد نوشت: چرا محقق داماد در دورانی که دولت و مجلس دست هم جناحی‌های جناب ایشان بود صدایش در نمی‌آمد؟ مگر دوستان ایشان یک خط درمیان یا مستمر مجلس و دولت را (حتی همزمان) در اختیار خود نداشتند؟

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمود عباس زاده مشکینی نماینده مردم مشکین شهر درمجلس خطاب به محقق داماد و در یاداشتی نوشت: اولا نگارنده مثل گوینده  ادعا نمی کند که فقط خود می فهمد و دیگران نمی فهمند.



ثانیا آدمی با این عنوان شکیل و لباس مقدس، حداقل در قضاوت و توهین به نمایندگان مردم، اگر حرمت مخاطب و حتی خودش را چندان مورد عنایتش قرار نمی دهد! پسندیده بود حداقل حرمت مردم را پاس دارد.



بطور مثل بنده ناچیز به عنوان یکی از نمایندگان مردم در همین مجلس با همین بضاعت کم در یکی از رقابتی ترین انتخابات تاریخ حوزه انتخابیه ام با بالاترین رای تاریخ آن منطقه در خانه ملت نشسته ام.



ثالثا جناب محقق داماد چرا در دورانی که دولت و مجلس دست هم جناحی های جناب ایشان بود صدایش در نمی آمد؟مگر دوستان ایشان یک خط درمیان یا مستمر مجلس و دولت را (حتی همزمان) در اختیار خود نداشتند؟



رابعا مجلس کی چنین قانونی تصویب نموده است که آزادی بیان را محدود کند حالا هر نماینده یا جمعی از نمایندگان‌ بر اساس ایین نامه داخلی مجلس می توانند در سامانه مجلس طرحی را ثبت کنند، که البته تعداد اینگونه طرح ها درمجلس سه رقمی شده است! آیا جناب محقق با این همه ادعای دانایی، اطلاع یا التفات ندارند هر طرح ثبت شده در سامانه، مصوبه و قانون نیست؟ آیا در منطق جناب محقق سیب زمینی همان آبگوشت است؟ چون سبب زمینی یکی از مواد لازم برای آبگوشت است!



خامسا به نظر می رسد جناب محقق داماد دل پری داشته و حرف هایی دارند که ظاهرا برای خودشان جذابیت داشته و یا به زعم خود حرف‌های مبنایی دارند بنده ناچیز بی قید و شرط اعلام امادگی می‌کند در همان دانشگاه شهید بهشتی و یا هر مکانی که جناب محقق و یا دوستانشان مصلحت می دانند به صورت نامحدود حضور یافته و در حضور عام و رسانه های مستقل و فراگیر گفتگو و مناظره نماید.



بسم الله این گوی و این میدان



العبدالفانی محمود عباس زاده مشکینی نماینده مردم شریف مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی./



پایان پیام

  • کد خبر : 356794
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار