خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/03 - 15:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
نوش آبادی:

مجلس یازدهم در بسیاری از مواقع تصمیمات مهم و کارسازی را برای کشور اتخاذ کرد/سیاه نمایی، تخریب و هجمه کنار گذاشته شود تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور در کشور باشیم

نماینده مردم در مجلس در دوره یازدهم افزود: از طرفی نیز برخی از داوطلبان باید از رویه های گذشته دست کشیده و اقدامات مجلس یازدهم را تخریب نکنند چراکه مجلس یازدهم در بسیاری از مواقع تصمیمات مهم و کارسازی را برای کشور اتخاذ کرد. بنابراین باید سیاه نمایی و تخریب و هجمه کنار گذاشته شود تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور در کشور باشیم.

حسین نوش آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ با اشاره به ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به تایید صلاحیت هایی که شورای نگهبان به جریانات مختلف سیاسی کشور داده است و بسیاری از داوطلبان مورد تایید قرار گرفته اند، ما باید شاهد انتخاباتی پرشور در کشور باشیم از طرفی نیز نهاد های نظارتی و اطلاعاتی کشور سختگیری های کمتری نسبت به دوره های گذشته صورت دادند و فضا را برای مشارکت حداکثری فراهم کردند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته در این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، فضا برای نامزدهای انتخابات بسیار مساعد بوده که نوید بخش مشارکت عمومی خواهد بود و نامزدهای انتخابات نیز از فرصتی که نظام جمهوری اسلامی در اختیارشان قرار داده است را به بهترین شکل ممکن استفاده کنند تا تاثیر مهمی در نقش آفرینی مردم ایفا کنند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: از طرفی نیز برخی از داوطلبان باید از رویه های گذشته دست کشیده و اقدامات مجلس یازدهم را تخریب نکنند چراکه مجلس یازدهم در بسیاری از مواقع تصمیمات مهم و کارسازی را برای کشور اتخاذ کرد. بنابراین باید سیاه نمایی و تخریب و هجمه کنار گذاشته شود تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور در کشور باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم بیان کرد: انتخابات باید همواره به دور از فضاسازی های منفی، به دور از حاشیه و به دور از منفی نگری و تخریب و اتهام به دیگران باشد و داوطلبان بطور سالم تبلیغات خود را انجام دهند و به مردم توانمندی های خود را نشان دهند تا مردم با شناخت صحیح افراد به اصلح ترین فرد رای دهند تا با ورود شخص اصلح به مجلس، ریل گذاری مناسبی برای پیشبرد اهداف کشور صورت گیرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 376006
کلمات کلیدی
سجاد مقدم
خبرنگار

سجاد مقدم