خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/31 - 16:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
مالکی با اشاره به بیانات رهبری در دیدار نمایندگان:

مجلس دوازدهم پاسخگوی نیازهای جامعه باشد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به انتظارات رهبری از دوازدهمین دوره مجلس، گفت: فرمایشات رهبری مسئولیت نمایندگان را زیاد کرده است و آنها باید در قبال اقدامات خود پاسخگو باشند.

فداحسین مالکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس دوره دوازدهم با ایشان، گفت: موضوع توجه مجلس به مسائل بین المللی و تحولات منطقه ای از نکات مهمی بود که مد نظر رهبر معظم انقلاب قرار داشت. به نظر می رسد انتظارات ایشان در مجلس یازدهم کاملا برآورده نشد و باید با جدیت بیشتری این موضوع در دوره جدید دنبال شود. 

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتظار رهبری از مجلس این است که این نهاد نیز امور بین المللی و منطقه ای را با دقت رصد کند، اظهار کرد: در کنار آن حمایت مجلس از دولت چهاردهم و دکتر پزشکیان مورد تأکید رهبری بود ضمن اینکه نمایندگان باید به وظایف ذاتی خود در حوزه قانونگذاری و نظارت توجه ویژه داشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه مجموع فرمایشات رهبری در دوره یازدهم و دوازدهم مجلس، مسئولیت نمایندگان را زیاد می کند، خاطرنشان کرد: نمایندگان باید در مسیر فعالیت های خود، پاسخگو نیز باشند. به ویژه وقتی مجلس به حوزه معیشتی مردم ورود می کند باید در این حوزه پاسخگویی کافی را نیز داشته باشد./

پایان پیام

  • کد خبر : 380763
فائزه ظهیری
خبرنگار

فائزه ظهیری

آخرین اخبار