خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/24 - 13:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
حدادی:

مجلس دوازدهم دور از هرگونه نگاه حزبی و جناحی براساس کارآمدی به وزرای پیشنهادی رای اعتماد می‌دهد

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ درمجلس گفت: مجلس دوازدهم دور از هرگونه نگاه حزبی و جناحی بر اساس کارآمدی و تعهد به مردم به وزرای دولت جدید رای اعتماد خواهد داد.

علی حدادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ با اشاره تعامل مجلس و دولت آینده گفت: مجلس همواره در عین تعامل با دولت های مختلف تلاش کرده تا به رسالت خود در زمینه قانونگذاری و نظارت بر اجرای آن عمل کند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس دوازدهم با دولت آینده تعامل خوبی خواهد داشت و این موضوع باعث می شود تا هماهنگی بین قوا تسریع شود.

وی افزود: علاوه بر این، چاره اندیشی ها،طرح ها و لوایح زودتر باید به نتیجه برسد که این امر مهم با تعاملی عالی و کیفی بین مجلس و دولت جدید حاصل خواهد شد البته این موضوع به معنای کوتاه آمدن مجلس از وظایف نظارتی و تقنینی خود نیست.

این نماینده مجلس در دوره دوازدهم درباره رویکرد مجلس در رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، گفت: قوه مقننه بر اساس شاخص ها و مولفه‌ها، برنامه‌ها، رزومه و سوابق اجرایی آن‌ها را بررسی و توانمندی‌های شخصی وزرای پیشنهادی را ارزیابی خواهد کرد. 

حدادی تاکید کرد: مجلس دوازدهم به دور از هرگونه نگاه حزبی و جناحی بر اساس کارآمدی و تعهد به مردم در رای اعتماد به وزرا پیشنهاد دولت جدید عمل خواهد کرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 380568
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار