خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/21 - 13:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
آریایی نژاد:

مجلس دوازدهم با اتخاذ رویکرد جدید، اشتباهات گذشته را تکرار نخواهد کرد

نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به رویکرد نمایندگان مجلس دوازدهم گفت: علیرغم وجود اختلاف نظر میان نمایندگان، آنها با روحیه همدلی موضوعات را برای حل مشکلات کشور دنبال خواهند کرد.

احمد آریایی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه امروز عمده ترین مشکل کشور ناشی از چالش های اقتصادی و اقتصاد گرفتار است، گفت: مجلس باید با رفتارهای کارشناسی شده و مورد وفاق اکثریت، مسیری را طی کند که تکرار راه های اشتباه و امتحان شده قبل نباشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: نمایندگان مجلس دوازدهم با چنین رویکردی به دنبال ایجاد راهکاری برای حل مشکلات کشور هستند که البته ممکن است در انتخاب این راهکارها دچار اختلاف نظر باشند که باید با روحیه همدلی موضوعات را دنبال کنند.

وی افزود: نمایندگان به دنبال رفع گرفتاری های اقتصادی، معیشتی و ایجاد اشتغال هستند که در نهایت منجر به کاهش آسیب های اجتماعی می شود اما رسیدن به این هدف، زمان بر است. در حال حاضر باید بیشترین توان خود را بر افزایش تولید متمرکز کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان همدان در پایان تاکید کرد: اختلافات موجود میان قوا باید از بین رفته و تبدیل به هم افزایی شود که برای این مهم نیز نیاز است افراد روی نفس خود پا گذاشته و واقعا عاشق کار برای کشور باشند./

پایان پیام

  • کد خبر : 379295
فائزه ظهیری
خبرنگار

فائزه ظهیری

آخرین اخبار