خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/05 - 08:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
در پیامی؛

فلاحی شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی را تبریک و تسلیت گفت

رئیس فراکسیون مقاومت و آزادی قدس شریف مجلس شورای اسلامی، در پیامی شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی را تبریک و تسلیت گفت و افزود: از دستگاه دیپلماسی و سپاه مقتدر انتظار داریم پاسخ پشیمان‌کننده به رژیم حقیر و زبون اسرائیل بدهند و قطعا این اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملتت، حجت الاسلام والمسلمین احمدحسین فلاحی رئیس فراکسیون مقاومت و آزادی قدس شریف مجلس شورای اسلامی،  نماینده مردم همدان و فامنین و سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی طی پیامی شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی را تبریک و تسلیت گفت.



متن این پیام به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن اارحیم



ٱلّذین ءامنواْ وهاجرواْ وجٰهدواْ فی سبیل ٱللّه بأمۡوٰلهمۡ وأنفسهمۡ أعۡظم درجةً عند ٱللّهۚ وأوْلـٰٓئک هم ٱلۡفآئزون-- توبه ۲۰



 [آنان که ایمان آوردند و هجرت کردند و با اموال و جان هایشان در راه خدا به جهاد برخاستند، منزلتشان در پیشگاه خدا بزرگ تر و برتر است، و اینانند که کامیابند.]



بار دیگر دست خبیث شیطان از آستین رژیم خونخوار صهیونیستی در آمد و گلی از بوستان ولایت را چید.



سردار سرافراز سپاه اسلام شهید سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی (اعلی الله مقامه) امروز در تهاجم ددمنشانه سگ هار منطقه اسرائیل غاصب در جوار حرم ملکوتی حضرت زینب(سلام الله علیها) به فیض شهادت نائل شد و به یاران شهیدش پیوست.



اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این سردار خوشنام به حضرت ولی الله الاعظم (عجل الله فرجه الشریف) و نائب برحقش امام خامنه ای(مدظله العالی) و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم ملت شریف ایران از دستگاه دیپلماسی و سپاه مقتدر انتظار داریم پاسخ پشیمان کننده به رژیم حقیر وزبون اسرائیل بدهند و قطعا این اتفاق خواهد افتاد.



همه بدانند که شهادت آرزوی همه مجاهدان جبهه مقاومت است و این رژیم جعلی با این اقدامات مذبوحانه نمی تواند شکست های مفتضحانه خود در مقابل مقاومت اسلامی را جبران کند.



احمد حسین فلاحی



رئیس فراکسیون مقاومت و آزادی قدس شریف مجلس شورای اسلامی./



پایان پیام

  • کد خبر : 373586
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم