خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/26 - 11:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
محسنی بندپی در جریان راهپیمایی نمایندگان مجلس در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی؛

غیر دیندارها هم جنایت حمله اسرائیل به بیمارستان غزه را محکوم کردند

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس با بیان اینکه هیچ‌کس فکر نمی‌‎کرد اسرائیل به حدی از ناتوانی و ذلت برسد که حمله به بیماران و کادر درمانی را در دستور کار خودش قرار دهد، گفت: جنایت و حملات ناجوانمردانه اسرائیل بر مردم غزه همه‌جانبه توسط جامعه جهانی از جمله مردم کشور ایران و همه مسلمانان جهان و حتی کسانی که دیندار هم نبودند محکوم شده است.

محمدعلی محسنی بندپی، در جریان راهپیمایی نمایندگان مجلس در محکومیت حمله غیرانسانی رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه و شهادت بیش از هزار نفر از مردم فلسطین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، گفت: متاسفانه دیشب شاهد حمله ناجوانمردانه رژیم غاصب اسرائیل به بیمارستان غزه بودیم؛ در حالی که بیمارستان‌ها معمولاً محل مداوای مجروحین جنگ است و هیچ‌کس فکر نمی‌کرد اسرائیل به حدی از ناتوانی و ذلت برسد که حمله به بیماران و کادر درمانی را در دستور کار خودش قرار دهد.



این نماینده مجلس با اشاره به اینکه جنایت اسرائیل و حملات ناجوانمردانه‌اش بر مردم غزه از کودکان و زنان گرفته تا بیماران و دانش‌آموزان و غیره همه‌جانبه توسط جامعه جهانی از جمله مردم کشور ایران و همه مسلمانان جهان محکوم شده، اضافه کرد: حتی کسانی که دیندار هم نبودند این جنایت را محکوم کردند.



محسنی بندپی در ادامه با تاکید بر حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، گفت: امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای دقایقی صحن علنی را ترک کردند تا یک‌پارچه همراه همه مسلمانان جهان این حرکت ناجوانمردانه اسرائیل را محکوم کنند. امید است که بتوانیم وحدت بین جامعه جهانی اسلامی را بیشتر از گذشته داشته باشیم تا هیچ رژیمی نتواند نه تنها در حق مسلمانان بلکه در حق هیچ بشری اینگونه ظلم کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 370131
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار