خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/16 - 10:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
محمدی در پیامی:

عملیات مقتدرانه گروه‌های جهادی فلسطین، هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها را فرو ریخت

نماینده مردم بافت در مجلس با صدور پیامی، نوشت: عملیات مقتدرانه گروه های جهادی فلسطین معروف به" طوفان الاقصی" هیمنه پوشالی رژیم موقت و غاصب اسرائیل را در چشم جهانیان فرو ریخت و زمینه تحقق فرمایش رهبری مبنی بر اینکه اسرائیل ۲۵ سال آینده را نمی بیند را فراهم کرد.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت؛  صمداله محمدی نماینده مردم بافت و رابر و ارزوئیه و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با صدور پیامی به آخرین تحولات فلسطین اشاره کرد و نوشت: تمام ملت‌ها و کشورهای اسلامی ضمن حفظ اتحاد و انسجام باید حمایت‌ همه جانبه خود را نسبت به ملت مظلوم فلسطین داشته باشند.



متن پیام به شرح زیر است:



و إنّ اوهن البیوت لبیت العنکبوت



قطعا سست ترین خانه ها، خانه عنکبوت است



عملیات مقتدرانه و به حق مردم مظلوم و گروه های جهادی فلسطین معروف به" طوفان الاقصی" که هیمنه پوشالی رژیم موقت و غاصب اسرائیل را در چشم جهانیان فرو ریخت و زمینه سازی تحقق فرمایش حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مبنی بر اینکه اسرائیل ۲۵ سال آینده را نمی بیند را فراهم کرد.



از تمام ملت ها و کشورهای اسلامی انتظار می رود که ضمن حفظ اتحاد و انسجام، حمایت های همه جانبه خود را نسبت به ملت مظلوم فلسطین داشته باشند.



همچنین هشدار به کشورهای حامی رژیم غاصب؛ این کشورها بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری نباید بر روی اسب بازنده شرط بندی کنند  و توصیه می شود ضمن برداشتن حمایت خود، به توده ملت های آزادی خواه بپیوندند./



پایان پیام

  • کد خبر : 369400
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار