خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/26 - 09:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عباس زاده مشکینی:

عملیات «وعده صادق» روند فروپاشی رژیم صهیونیستی را تسریع کرد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس حمله پهپادی ایران به مواضع رژیم صهیونیستی را کاملا به حق دانست و گفت: آثار حمله ایران در جریان عملیات «وعده صادق» که موجب سرافکندگی اسرائیلی‌ها شد، گسترده و طولانی خواهد بود و روند فروپاشی رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد کرد.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اقدام شب گذشته ایران در حمله پهپادی به مواضع رژیم صهیونیستی را موضعی کاملا به حق دانست و گفت: این حمله در واکنش به اقدام ابتدایی رژیم صهیونیستی در تعرض به کنسولگری کشورمان در دمشق بود که طبق قواعد بین المللی بخشی از خاک جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: هر کشوری این حق را دارد تا متناسب با شأن آن کشور در حوزه بین المللی در بحث اقتدار نظامی و قدرت بازدارندگی چریکی از خود دفاع کند که در این زمینه جمهوری اسلامی ایران یکی از اولین های دنیا است.

وی در ادامه با بیان اینکه صهیونیست ها نیز انتظار دریافت چنین واکنش گسترده و جدی را داشتند، عنوان کرد: حمله ایران در جریان عملیات «وعده صادق» سرافکندگی را برای اسرائیلی ها در پی داشت که کمتر از عملیات «طوفان الاقصی» نبود. آثار این حمله، گسترده و طولانی خواهد بود و روند فروپاشی رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه تا کنون کشوری در منطقه در طول تاریخ نتوانسته بود اینگونه به رژیم صهیونیستی و غربی ها ضربه شصت نشان دهد که بی نظیر است، تصریح کرد: اگر آنها دست از پا خطا کرده و بخواهند پاسخی در قبال اقدامات دیشب بدهند، ادامه این برخورد شدیدتر و جدی تر خواهد بود. امروز در دسترس ترین کاری که رژیم صهیونیستی و حامیان آنها می توانند انجام دهند، عذرخواهی از ایران است./

پایان پیام

  • کد خبر : 377130
کلمات کلیدی
فائزه ظهیری
خبرنگار

فائزه ظهیری

آخرین اخبار