خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/26 - 09:59
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
عزیزی مطرح کرد؛

عملیات «وعده صادق» از پیچیده‌ترین و تاریخی‌ترین حملات هوایی

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس طی کردن 1700 کیلومتر توسط موشک‌ها و پهپادهای ایرانی به سمت اراضی اشغالی را بی‌نظیر خواند و گفت: این تنها بخشی از ظرفیت‌های در اختیار ما است که توانست از لایه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی همچون گنبد آهنین بگذرد.

ابراهیم عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن قدردانی از اقدام قاطع و به موقع نیروهای مسلح به ویژه نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن مواضعی از داخل خاک اراضی اشغالی، گفت: این اقدام، چهره شایسته و صادق الوعده بودن نیروهای ما را نشان داد که از ابتدای حملات رژیم صهیونیستی این وعده را به ملت بزرگ ایران داده بودند که حتما پاسخی پشیمان کننده به آنها خواهند داد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه اقدام به موقع و مقتدرانه سپاه، دل ملت ایران را شاد کرد، گفت: آنچه در رابطه با این عملیات باید در مراحل اولیه به آن اشاره کرد این است که از پیچیده ترین و تاریخی‌ترین حملات هوایی بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در جریان عملیات «وعده صادق» طولانی ترین حمله پهپادی و موشکی در طول تاریخ را شاهد بودیم، یادآور شد: موشک ها و پهپادهای ایرانی قریب به 1700 کیلومتر فاصله مبدأ تا مقصد را پیمودند و این تنها بخشی از ظرفیت های در اختیار ما بود که توانست از لایه های پدافندی رژیم صهیونیستی یعنی گنبد آهنین و سامانه های پدافندی مختلف عبور کند که نشان دهنده اوج اقتدار بود.

عزیزی با تأکید بر اینکه رژیم موقت اسرائیل باید حساب کار خود را کند و بداند اگر بعد از این، اقدامات شیطان صفتانه از آن سر بزند، با پاسخ های کوبنده تر از آنچه دیشب شاهد بود، مواجه خواهد شد، عنوان کرد: حق جمهوری اسلامی ایران پاسخ به هرگونه اقدامی است که مخل امنیت و ثبات کشورمان شود و این پاسخ در هر نقطه ای از جهان می تواند صورت بگیرد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان این حمله را حق مشروع، قانونی و انتظار ملت ایران از نیروهای مسلح دانست که در ادامه نیز با جدیت و قاطعیت دنبال می شود و تصریح کرد: همه اهداف صهیونیست ها در تیررس ما هستند. آزموده را آزمودن خطاست لذا ما را مورد آزمایش قرار ندهند که درس گرفته مکتب انقلاب اسلامی و مکتب شهید سلیمانی هستیم و اجازه نمی دهیم به خاکمان تعدی و تعرض شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 377137
کلمات کلیدی
فائزه ظهیری
خبرنگار

فائزه ظهیری

آخرین اخبار