خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/04 - 09:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
شهبازی طی پیامی به مناسب "هفته بسیج"؛

ظرفیت عظیم بسیج لرزه بر اندام استکبار انداخته است

نماینده مردم  نهاوند در مجلس شورای اسلامی طی پیامی "هفته بسیج"و ۵ آذر ماه سالروز تاسیس این نهاد مردمی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند و عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی طی پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.



 



متن پیام به شرح زیر است؛ 



بسم الله الرحمن الرحیم



 



بسیج در عرصه های مهم کشور همواره خوش درخشیده است و حضوری  سرافرازانه در دوران دفاع مقدس تا به امروز را به یادگار گذاشته است.



نهادی مقدس که با آینده نگری امام راحل در حسّاس ترین دوران کشور، یعنی سال ۱۳۵۸ که همان آغازین سال انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است بنا نهاده شد تا وظیفه صیانت از آرمان های انقلاب را با تربیت نسلی جوان و شایسته بر عهده داشته باشد. بسیج به واقع لشگر مخلص خداست که در طول حیات توأم با عزّت و افتخار خود همواره نقشی مهم و بی بدیل در کمک به توسعه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و کار آفرینی کشور را ایفا کرده است.



بی‌شک با مدیریت پدرانه مقام معظم رهبری این نهاد روز به روز عزیزتر و موثرتر شده است؛ ملت شریف ایران اسلامی همواره قدردان خدمات این نهاد مردمی خواهند بود و ظرفیت عظیم این نیروی مخلص و پای کار لرزه بر اندام استکبار انداخته است.



اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج و ۵ آذر سالروز تاسیس این نهاد مردمی را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص ایران اسلامی به ویژه بسیجیان عزیز و سرافراز شهرستان نهاوند تبریک عرض می نمایم.



 



علیرضا شهبازی                                  



نماینده مردم  شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی



 



پایان پیام



 

  • کد خبر : 352502
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار