خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/10/08 - 16:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
حسینی‌کیا:

طومار دسیسه‌های دشمن در 9 دی‌ توسط مردم درهم پیچیده شد/امروزه داشتن بصیرت حیاتی است

عضو فراکسیون روحانیت مجلس با اشاره به اینکه امروزه بیش از هر زمان دیگری نیاز به داشتن بصیرت و همدلی است، گفت: نقشه ها و دسیسه های دشمن در نهم دی ماه توسط مردم پیچیده شد.

سیدجواد حسینی‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی‌ماه، گفت: بصیرت افزایی مهمترین شاخصه و کلیدواژه حماسه نهم دی ماه محسوب می شود.



طومار نقشه ها و دسیسه های دشمن در نهم دی ماه توسط مردم درهم پیچیده شد



نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی در این راستا، اظهار کرد: در واقع بصیرت داشتن به معنای عمل کردن به ارزش ها و اعتقادات در زمان مناسب است که این مهم در نهم دی ماه با پیچیده شدن طومار نقشه ها و دسیسه های دشمن توسط مردم بروز و ظهور داشت.



نهم دی ماه برای دشمنان انقلاب اسلامی درس تلخ و عبرت آموزی بود



وی با اشاره به اینکه نهم دی ماه برای دشمنان انقلاب اسلامی درس تلخ و عبرت آموزی بود، ادامه داد: به عبارتی بدخواهان نظام اسلامی دریافتند که مردم ایران در هر شرایطی پشتیبان و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و به عبارتی پشتیبان ولایت هستند.



در نهم دیماه بدخواهان نظام اسلامی دریافتند که مردم ایران در هر شرایطی پشتیبان و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و به عبارتی پشتیبان ولایت هستند



امروزه بیش از هر زمان دیگری نیاز به داشتن بصیرت و همدلی است



این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه در شرایط کنونی که ایران با دسیسه ها، تحریم ها و تهدید های مستکبران مواجه است بیش از هر زمان دیگری نیاز به داشتن بصیرت و همدلی است، تصریح کرد: به عبارتی مسئولان و مردم باید با وحدت زیر پرچم ولایت قرار بگیرند و منافع ملی را در همه امور مدنظر داشته باشند و اولویت قرار دهند.



حرکت بر مسیر وحدت طی چهل سال گذشته انقلاب اسلامی مشهود است



عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه طی چهل سال گذشته انقلاب اسلامی، حرکت بر مسیر وحدت موجب شده تا نقشه های آمریکا و اسرائیل به ثمر نرسد، خاطرنشان کرد: باید اذعان کرد که امروزه محور مقاومت با الگوگیری از ایران و گام بر داشتن در مقابل متجاوزان به پیروزی های بزرگی دست یافته که بیانگر اصالت راه انقلاب اسلامی است./




  • بیشتر خوانید؛



حماسه ۹ دی‌ سر دادن ندای وحدت بود



پایان پیام

  • کد خبر : 270234
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار