خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/26 - 11:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
کریمی با اشاره به جنایات اسرائیل در غزه:

طوفان مسلمانان، صهیونیسم را ویران خواهد کرد

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: صهیونیست‌ها آتشی روشن کردند که خود در میان زبانه‌های سهمگین شعله‌های آن گرفتار خواهند شد.

علی اکبر کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، گفت: وحشی‌گری صهیونیسم آنقدر بی‌رحمانه بود که از این به بعد طومار آن‌ها با خروش حرکت مردمی در جهان و به ویژه در منطقه در هم پیچیده می‌شود.



نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند «چنانچه جنایت صهیونیست‌ها ادامه پیدا کند، مسلمان‌ها و نیروهای مقاومت بی‌تاب میشوند، کسی جلوی اینها را دیگر نمی‌تواند بگیرد.» امشب صهیونیست‌ها آتشی را روشن کردند که خود در میان زبانه‌های سهمگین شعله‌های آن گرفتار خواهند شد.



وی اضافه کرد: جنایت رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی حکایت از آن دارد که ضربه حماس، تمام اعصاب و روان رژیم منحوس صهیونیستی را مختل کرده و این رژیم غاصب همچنان از پاسخ متناظر به مقاومت عاجز است برای همین تلاش می‌کند، شکست خود را با حملات کور و بالا بردن تلفات زنان و کودکان بی گناه جبران کند، اما آن همه تحقیر با این وحشی گری‌ها جبران نخواهد شد.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: بدون شک با دیدن این صحنه‌های دردناک، هر انسان آزاده‌ای باید با محکوم کردن اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قتل عام بیماران به ویژه کودکان و زنان بی پناه در بیمارستان المعمدانی غزه، صدای مظلومیت مردم فلسطین باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 370119
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار