خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/28 - 17:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عموئی با اشاره به اظهارات وزیر خارجه در کمیسیون امنیت ملی مجلس:

صهیونیست‌ها در مواجهه میدانی با مقاومت دستاوردی نداشته‌اند/ افکار عمومی دنیا دیگر تحمل جنایات اسرائیل را ندارد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به گزارش وزیر خارجه در نشست با اعضای این کمیسیون، گفت: امیرعبداللهیان تاکید کرد که صهیونیست ها در مواجهه میدانی با مقاومت فلسطینی دستاوردی نداشته‌اند. در حالی که گروه‌های مقاومت هوشمندانه در حال تنظیم فشار بر صهیونیست ها و حامیانش هستند.

ابوالفضل عموئی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در توضیح نشست فوق العاده امروز (یکشنبه 28 آبان ماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، به منظور تشریح آخرین تحولات فلسطین و اقدامات وزارت امور خارجه در راستای پیگیری توقف حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه در جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حضور پیدا کرد.



مقاومت، هوشمندانه در حال تنظیم فشار بر صهیونیست ها و حامیانش هستند



سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: وزیر امور خارجه در این جلسه با تشریح رنج مردم غزه از ادامه جنایات جنگی رژیم صهیونیستی، گفت: آمریکا مهمترین حامی و شریک صهیونیست ها در کشتار مردم غزه در اتاق عملیات اسرائیل و هم در مجامع بین المللی بوده و البته فاقد یک راهبرد اثربخش است.



وی در ادامه یادآور شد: امیرعبداللهیان با تأکید بر اینکه با ادامه جنایات رژیم صهیونیستی، امکان توسعه درگیری متصور است، گفت که «صهیونیست ها در مواجهه میدانی با مقاومت فلسطینی دستاوردی نداشته اند. در حالی که گروه های مقاومت هوشمندانه در حال تنظیم فشار بر صهیونیست ها و حامیانش هستند و ظرفیت های فعال نشده زیادی وجود دارد.»



ادعاهای بشردوستی آمریکا و غرب در مجامع بین المللی بی‌اعتبار شده است



عموئی همچنین اظهار کرد: وزیر امور خارجه به حمایت بین المللی افکار عمومی جهان از مظلومیت مردم فلسطین و مطالبه فوری آتش بس اشاره کرد و گفت که «افکار عمومی دنیا دیگر تحمل جنایات صهیونیست ها را ندارد و ادعاهای بشردوستی آمریکا و غرب در مجامع بین المللی بی اعتبار شده است.»



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: در این جلسه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از مجموعه فعالیت‌های وزارت امور خارجه در پیگیری حقوق مردم فلسطین و تلاش برای توقف حملات رژیم صهیونیستی تقدیر و تشکر کردند و راهکارهای خود برای تقویت دیپلماسی ملی برای به ثمر رساندن تلاش ها را ارائه دادند./



پایان پیام

  • کد خبر : 371761
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار