خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/23 - 10:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
علیرضابیگی:

صهیونیست‌ها در رایزنی با اروپایی‌ها بدنبال دامن‌زدن به سیاست ایران‌هراسی هستند

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: صهیونیست ها در راستای تشکیل جبهه متحد علیه ایران در رایزنی با اروپایی ها می خواهند به سیاست ایران هراسی دامن بزنند.

احمد علیرضابیگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با تلاش های تل‌آویو در راستای تشکیل جبهه متحد علیه ایران، گفت: صهیونیست ها همواره با ملت و نظام جمهوری اسلامی دشمن بوده و از هر ابزاری برای ضربه و آسیب زدن به کشورمان تلاش کرده اند.



نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طی ماه های اخیر اتحادیه اروپا در مقابل کشورمان اقدامات نادرستی انجام داده است، اظهار کرد: بر این اساس صهیونیست ها فرصت را فراهم دیده و در رفت و آمدهای سیاسی به کشورهای اروپایی مانند بلغارستان و رومانی تلاش می کنند اقناع سازی انجام دهند تا به اهداف خود دست یابند.



وی با بیان اینکه صهیونیست ها در این سفرها از مقامات اروپایی خواسته اند تا اتحادیه برای قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی اقدام عملی انجام دهد، ادامه داد: چنین درخواستی نشان از هراس رژیم غاصب از توانمندی های سپاه پاسداران است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه امروزه صهیونیست ها می خواهند کشورمان را در مقابل جامعه جهانی قرار دهند، افزود: در واقع صهیونیست ها با این رایزنی ها می خواهند به سیاست ایران هراسی دامن بزنند.



عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:  بدون شک می توان اذعان کرد اینگونه اقدامات سران رژیم صهیونیستی برآیند ناتوانی در رویارویی با جمهوری اسلامی است؛ هر چند این سیاست نیز شکست خورده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 357028
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار