خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/20 - 13:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
میرتاج الدینی مطرح کرد

صفوف فشرده ملت ایران در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن مسیری برای تولید قدرت بازدارندگی

عضو فراکسیون نیروهای انقلاب گفت:ملت شریف ایران همواره بر مواضع امام(ره)، شهدا و انقلاب ایستاده اند و بار دیگر با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بر این موضع خود تأکید خواهند کرد.

سید محمدرضا میرتاج الدینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حضور ملت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: سال گذشته دشمنان انقلاب اسلامی خیال باطلی درباره وضعیت جمهوری اسلامی ایران داشتند و تصور می کردند شرایط به گونه ای نباشد که راهپیمایی 22 بهمن برگزار شود، از این رو بعد از اینکه خواب آنها تعبیر نشد، ملت شریف ایران باید با حضور هرچه باشکوه تر در این مراسم، بیش از پیش حماسه آفرینی کنند.



نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی امسال پیش درآمدی بر مشارکت آنها در انتخابات اسفندماه خواهد بود، اظهار داشت: ملت ایران با حضور خود، نمایش دیگری از اتحاد و انسجام ایران را به منصه ظهور خواهند گذاشت و بار دیگر دشمنان را ناامید خواهند کرد.



وی در ادامه با یادآوری تمام دسیسه های غرب اعم از وقوع جنگ، تحریم، ترور و فشارهای مختلف برای روی گردان کردن مردم از حمایت نظام جمهوری اسلامی، بیان داشت: ملت شریف ایران همواره بر مواضع امام(ره)، شهدا و انقلاب ایستاده اند و بار دیگر با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بر این موضع خود تأکید خواهند کرد.



میرتاج الدینی همچنین حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و انتخابات اسفندماه را مسیری برای تولید قدرت بازدارندگی برای کشورمان دانست و افزود: این روزها دشمن تلاش دارد تا از طریق جنگ های ترکیبی مردم را از کشور دلزده کند اما ملت ما هوشیارتر از آن هستند که اجازه دهند چنین توطئه هایی به نتیجه برسد.



عضو فراکسیون نیروهای انقلاب در مجلس شورای اسلامی در پایان از مردم ایران درخواست کرد تا همچون سالیان گذشته با حضور در صفوف فشرده راهپیمایی 22 بهمن، مشت محکمی بر دهان استکبار باشند و خاطرنشان ساخت: مردم باید بدانند امنیتی که به واسطه حضور آنها در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات پیش رو برای کشور به ارمغان آورده می شود از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و دشمنان را ناامید می کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 375903
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم