خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/26 - 10:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
فتحی عنوان کرد؛

صداقت نامزدهای انتخاباتی از مولفه‌های مهم در افزایش مشارکت در انتخابات

نماینده مردم سنندج در مجلس گفت: یکی از مولفه های مهم در افزایش مشارکت در انتخابات، صداقت نامزدهای انتخاباتی است بدین نحو به هر میزان که وعده های آنها با واقعیت جامعه تطابق داشته باشد، می تواند مردم را به آینده امیدوار کند.

محسن فتحی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ با اشاره به مولفه های مشارکت در انتخابات پیش رو گفت: یکی از مولفه های مهم در افزایش مشارکت در انتخابات، صداقت نامزدهای انتخاباتی است بدین نحو به هر میزان که وعده های آنها با واقعیت جامعه تطابق داشته باشد، می تواند مردم را به آینده امیدوار کرده و به مردم امید بهبودی شرایط را دهد.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید تلاش کرد تا مردم را برای حضور پررنگ در انتخابات تشویق کرد که یکی از راهکارها، استفاده از بزرگان و نخبگان جامعه در این مسیر است تا مردم را از فواید حضور حداکثری آگاه سازند. چراکه تنها مسیر روشن در خصوص نحوه حکمرانی، امر انتخابات است و عدم مشارکت مردم در تعیین سرنوشت یک جامعه معنایی ندارد که لازم است این موضوعات برای افراد جامعه تبیین شود.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم افزود: بطور قطع شخص اصلح توسط مردم شناسایی شده و مردم به آن رای اعتماد خواهند داد اما صداقت و پرکاری و آگاه بودن به مسائل کشور از جمله مواردی است که مردم باید به آنها توجه کنند و از طرق مختلف این موارد را در نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری شناسایی کنند.

وی تصریح کرد: مشارکت بالا در امر انتخابات برای پیشبرد منافع کشور امری ضروری است، چراکه با مشارکت حداکثری دولت آینده می تواند با پشوانه رای بالا گره از کار مردم باز کرده و مسیر توسعه را برای کشور هموار کند./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 379528
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار