خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/26 - 10:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
متینیان در قالب پیامی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی:

صبر مردم مسلمان و محور مقاومت به سر آمده/ نباید به محکومیت‌های سطحی بسنده کرد

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس ضمن محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به مراکز درمانی و بیمارستان‌های غزه، گفت: دنیا باید بداند صبر مردم مسلمان و محور مقاومت به سر آمده و به عصبانیتی تبدیل خواهد شد تا دنیا بر سر رژیم جعلی صهیونیستی آوار شود، چرا که دیگر نباید به اظهار تاسف و محکومیت‌های سطحی و کلیشه‌ای بسنده کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ابراهیم متینیان، نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، به ویژه حمله وحشیانه آن‌ها به بیمارستان المعمدانی غزه که منجر به شهادت صدها تن از مردم مظلوم فلسطین شد، بر حمایت خود از مقاومت و مردم فلسطین تاکید کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم‌الله القاصم الجبارین

ظلم و ستم رژیم اشغالگر صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم فلسطین در مقابل چشم جهانیان و سازمان مللی که جز اظهار تاسف خاصیتی ندارد، تا جائی پیش رفته است که در حرکتی هولناک حتی به مراکز درمانی رحم نکرده و با بمباران بیمارستانی که محل بستری بیماران و مجروحین بی‌دفاع بوده است، بار دیگر نشان داد که این رژیم سفاک به هیچ اصول انسانی و اخلاقی پایبند نیست.

مطابق فرمایش رهبر معظم انقلاب، دنیا باید بداند صبر مردم مسلمان و محور مقاومت به سر آمده و به عصبانیتی تبدیل خواهد شد تا دنیا بر سر رژیم جعلی صهیونیستی آوار شود، چرا که دیگر نباید به اظهار تاسف و محکومیت‌های سطحی و کلیشه‌ای بسنده کرد.

 ابراهیم متینیان

 نماینده مردم شریف رامهرمز و رامشیر»./

پایان پیام

  • کد خبر : 370114
مریم مهرگان
خبرنگار

مریم مهرگان

آخرین اخبار