خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/14 - 10:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
پاک فطرت:

شیراز بعد از مشهد مقدس بیشترین مسافر نوروزی را داشت

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس، با بیان اینکه شیراز بعد از حرم مطهر امام رضا(ع) رتبه اول بیشترین تعداد مسافر نوروزی را در کشور داشته است تاکید کرد که بررسی‌ها حاکی از این بود که مسافران از روند ارائه خدمات در مراکز مختلف مذهبی، فرهنگی و تاریخی شهر شیراز رضایت داشتند.

علیرضا پاک فطرت در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، در بیان نحوه ارائه خدمات به گردشگرانی که در ایام نوروز وارد شهر شیراز شدند، گفت: شیراز یکی از شهرهای مهمان نوازی است که در ایام نوروز با حجم گسترده‌ای از مراجعه مردم از سراسر کشور به مراکز مذهبی، فرهنگی و تاریخی مواجه بوده و هر سال بهتر از سال قبل به مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌دهد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: امسال نیز شیراز بعد از حرم مطهر امام رضا(ع) رتبه اول بیشترین تعداد مسافر نوروزی را در کشور کسب کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: بنده برای بررسی روند ارائه خدمات به مسافران در ایام نوروز بازدیدی از ستاد تعطیلات نوروزی داشتم که مسئولان مربوطه اعم از شهردار و مسئولان سازمان میراث فرهنگی، نیروی انتظامی، بهداشت و درمان و بسیج در آن مستقر بوده و تمهیدات لازم برای ارائه خدمات بهینه رفاهی به مسافران را اندیشیده بودند.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: نتیجه بررسی‌ها حاکی از این بود که مسافران از روند ارائه خدمات در مراکز مختلف مذهبی، فرهنگی و تاریخی شهر شیراز رضایت داشتند./

پایان پیام

  • کد خبر : 376765
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار