خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/18 - 07:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
/همایش بین‌المللی "انقلاب اسلامی، جهاد و مقاومت، عزت بین المللی"‌/

شیخ حنینه: انقلاب اسلامی ایران مسئله فلسطین را زنده نگه داشته است

رئیس تجمع علمای مسلمین لبنان، گفت: انقلاب اسلامی ایران مسئله فلسطین را زنده نگه داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، شیخ غازی حنینه، رئیس تجمع علمای مسلمین لبنان در همایش بین‌المللی "انقلاب اسلامی، جهاد و مقاومت، عزت بین المللی" که شامگاه سه شنبه (۱۷ بهمن ماه) برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران چند دهه است که ادامه داشته است، گفت: انقلاب اسلامی ایران، جمهوری اسلامی اسلامی ایران را تقدیم دنیا کرد.



وی اظهار کرد: انقلاب های دیگر رهبران خود را می‌بلعند اما این انقلاب متفاوت است؛ امروزه می‌توان آثار این انقلاب را در مناطق دوردست مانند آمریکای شمالی مشاهده کرد.



شیخ حنینه با تاکید بر اینکه ولایت پذیری خود را به رهبر انقلاب اسلامی ایران اذعان می‌کند، افزود: در واقع ایشان ما را به عزت، سربلندی و پیروزی می‌رسانند.



رئیس تجمع علمای مسلمین لبنان تصریح کرد: در دهه گذشته شاهد نابودی مسئله فلسطین بودیم اما انقلاب اسلامی این موضوع را زنده نگه داشت؛ امروزه آمریکا و رژیم اشغالگر قدس به چالش کشیده شده اند زیرا محور مقاومت با تکیه بر آرمان های انقلاب اسلامی در این راه قدم برداشته است.



وی تصریح کرد: امروزه مقاومت لبنان از سوی تشیع، تسنن و دیگر ادیان محترم شمرده می‌شود زیرا دارای آرمان های متعالی است لذا نباید از این موضوع غافل شد.



اختری: دانشجویان خارجی محصل در ایران فرصت خوبی برای پرداختن به مسئله فلسطین دارند



آیت‌الله محمدحسن اختری در ابتدای این همایش با اشاره به ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: مردم ایران اسلامی این روزها همراه با دوستان و علاقه مندان به انقلاب اسلامی در سراسر جهان، در حال برپایی جشن هستند.



رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری خطاب به مسئولان، اظهار کرد: اکنون در این همایش دانشجویان محصل خارجی در ایران اسلامی حضور دارند تا دستاوردهای انقلاب اسلامی برایشان تبیین شود.



وی با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم تاکید می‌کند که باید تفکر و اندیشیدن را مکرر به خود یادآور شویم، تصریح کرد: فرصت خوبی برای دانشجویان خصوصاً دانشجویان خارجی محصل در ایران وجود دارد تا بتوانند به موضوعاتی مانند فلسطین و مبارزه با ظلم و استکبار بپردازند./



پایان پیام

  • کد خبر : 375849
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم