خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/12/19 - 15:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
کریمی قدوسی:

شیخوخیت در میان اصولگرایان تضعیف نشده است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد شیخوخیت در میان اصولگرایان تضعیف نشده و هنوز هم دارای جایگاه تاثیری گذاری است.

جواد کریمی قدوسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت با اشاره به جایگاه شیخوخیت در میان اصولگرایان و وحدت در این عرصه، گفت: شیخوخیت پس از درگذشت آیت الله مهدوی کنی در بین اصولگرایان تضعیف نشده است.



نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بر این اساس مشاهده می شود امروزه محورهایی در حوزه اصولگرایی وجود دارند که در این بین آیت الله موحدی کرمانی مورد احترام است.



وی با اشاره به اینکه مسئله شیخوخیت ملی در انتخابات سال آینده مطرح نمی شود، ادامه داد: در واقع انتخابات سال آینده مربوط به انتخابات حوزه های مختلف است.













اصولگرایی


امروزه جریان انقلابی و غیرانقلابی مورد توجه است



این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه امروزه جریان انقلابی و غیرانقلابی مورد توجه است زیرا جریان انقلابی دارای اصولی مانند نظام دینی، قرآنی، ولایی است و بر اساس آن حرف اول و آخر را امام مسلمین می زند، اظهار کرد: از بن دندان مومن به اجرای احکام دینی، موضع گیری شفاف در برابر دشمنان خارجی و فتنه های داخلی از جمله ویژگی های جریان انقلابی است و هر فردی از هر جریان سیاسی که به آنها عمل کند در این زمره محسوب می شود.



جامعتین در عرصه اصولگرایی پرچمدار است



عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در رابطه با جایگاه جامعتین در بین اصولگرایان نیز، خاطرنشان کرد: جامعتین در عرصه اصولگرایی پرچمدار است؛ در واقع نظام کشورمان بر مبنای دین است و متخصصین دین نیز علماء هستند./



پایان پیام

  • کد خبر : 275862
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار