خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/05/08 - 13:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
نقوی حسینی:

شکل گیری جنگ کاخ سفید با کنگره آمریکا / اجماع پنهان واشنگتن روی عزل ترامپ

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با پیش کشیدن برکنار رئیس دفتر رئیس جمهوری و حمله ترامپ به روسای جمهوری پیشین آمریکا ، گفت: نکته حائز اهمیت در مورد رفتار ترامپ اینجاست که یک جنگ داخلی بین کاخ سفید و کنگره در حال شکل گیری است.

سیدحسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تحلیل تنش پیش آمده بین ترامپ وچهره های جمهوری خواه به موازات جنگ دموکرات ها با رئیس جمهوری آمریکا ، گفت: در زمان تبلیغات انتخابات الکترال 2016 شاهد نوعی افشاگری و نمایش ویترین حقایق فضای سیاسی آمریکا توسط دونالد ترامپ بودیم که تا امروز ادامه یافته است.



نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه که ظرف شش ماه اخیر در مورد ایالات متحده توسط ترامپ به نمایش درآمده ، نشان می دهد سیستم حکومت آمریکا به شدت فاسد است.



وی در ادامه افزود: شخص ترامپ به دلیل آن که چارچوب مشخصی ندارد و از فهمی از علوم سیاسی ندارد موجب تشدید معضلات واشنگتن شده است.



سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اقدامات خودسرانه ، تهاجم بی تعقل و عقب نشینی ناگهانی نشان دهنده سردرگمی رئیس جمهوری آمریکا و کاخ سفید است.



وی با پیش کشیدن برکنار رئیس دفتر رئیس جمهوری و حمله ترامپ به روسای جمهوری پیشین آمریکا ، گفت: نکته حائز اهمیت در مورد رفتار ترامپ اینجاست که یک جنگ داخلی بین کاخ سفید و کنگره در حال شکل گیری است.



نقوی حسینی گفت: شکاف جدی در هیات حاکمه آمریکا موضوعی است که موجب شکل گیری تبعات حساب نشده برای حکومت ایالات متحده می شود.



وی در انتها تاکید کرد: لابی های قدرت در حزب جمهوری خواه و دموکرات در نهایت روی عزل ترامپ اجماع خواهند کرد تا ساختار نظامی آمریکا بیش از این تخریب نشود./



پایان پیام



 



 



 



 

  • کد خبر : 206183
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم