خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/06 - 11:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
فلاحی:

شکست مفتضحانه صهیونیست‌ها در حمله زمینی به غزه/ استمرار روند کنونی سبب گشودن جبهه‌های جدید می‌شود

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف در مجلس، گفت: چند روزی می‌شود که صهیونیست ها رجزخوانی می‌کنند اما دیشب با شکست مفتضحانه ای روبرو شدند زیرا جریان مقاومت سربازان تروریست اسرائیلی را دچار شکست پشیمان کننده کرد.

احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت با اشاره به وضعیت اسفناک موجود در غزه به دلیل حملات شدید هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی، گفت: متاسفانه شاهد قتل عام گسترده در سرزمین های اشغالی، آن هم با دخالت مستقیم کاخ سفید هستیم.



نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در واقع استکبار جهانی به سرکردگی صهیونیست ها و آمریکایی ها، غزه را به محلی برای قدرت نمایی علیه جریان مقاومت تبدیل کرده اند لذا شب گذشته شاهد تشدید بمباران این منطقه بودیم.



وی با اشاره به اینکه مجمع عمومی سازمان ملل متحد شب گذشته به قطعنامه آتش‌بس انسان‌دوستانه در غزه رای داد، ادامه داد: البته این قطعنامه غیرالزام‌آور است اما نشان می‌دهد جامعه بین الملل خواهان اقدام عملی در راستای محکومیت جنایات اسرائیلی ها است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به حمله زمینی به غزه، افزود: چند روزی می‌شود که صهیونیست ها رجزخوانی می‌کنند اما دیشب با شکست مفتضحانه ای روبرو شدند زیرا جریان مقاومت سربازان تروریست اسرائیلی را دچار شکست پشیمان کننده کرد.



رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دخالت آمریکایی ها موجب خواهد شد تابوت سربازان آنها به این کشور بازگردد، تصریح کرد: بدون شک اگر این روند ادامه یابد، جبهه های جدیدی به روی صهیونیست ها گشوده خواهد شد و آنها عمق راهبردی مقاومت را مشاهده خواهند کرد‌./



پایان پیام

  • کد خبر : 370658
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار