خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/11/24 - 15:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
نظری:

شاهد بروز فاجعه انسانی در یمن هستیم/ ضرورت رساندن کمک‌های بهداشتی و غذایی به صنعاء

نماینده مردم خمین در مجلس اعتقاد دارد امروزه شاهد بروز فاجعه انسانی در یمن هستیم و این مهم در حالیست که ایجاد مساعدت برای رساندن کمک های بهداشتی و غذایی به مردم این سرزمین یکی از اولویت های مهم بشمار می رود.

علیرضا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اهمیت دیدار مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان با مذاکره کننده ارشد دولت نجات ملی یمن، گفت: امروزه شاهد بروز فاجعه انسانی در یمن هستیم و این مهم در حالیست که ایجاد مساعدت برای رساندن کمک های بهداشتی و غذایی به مردم این سرزمین یکی از اولویت های مهم بشمار می رود.



نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سازمان های بین المللی خصوصا سازمان ملل متحد نتوانسته نقش خود را برای خاتمه دادن به تجاوز ائتلاف عربی در یمن به خوبی ایفا کند، اظهار کرد: در واقع سکوت نابهنگام این سازمان ها در زمان افزایش و تشدید حملات هوایی و غیره به یمن موجب شده متجاوزان به جنایات خود ادامه دهند.



وی ادامه داد: به عبارتی افکار عمومی دنیا از واقعیت رخ داده در یمن مطلع نیست و این مهم در حالیست که وقتی ملت یمن از خودشان در برابر ائتلاف عربی دفاع می کنند، در رسانه های غربی به عنوان تجاوزگر شناخته می شوند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم ضمن بیان اینکه گفتگوهای سیاسی یمنی-یمنی تنها راهکار و سازوکار نجات ملت یمن است، افزود: در واقع ملت این کشور باید با دست خودشان آینده این سرزمین را مشخص کنند و بیگانگان حق دخالت در این عرصه را ندارند.



عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کشورمان نیز بارها تاکید کرده این جنایات باید پایان یابد و متجاوزان خاک یمن را ترک کنند تا این کشور بتواند مجددا به دوران شکوفایی خودش بازگردد./



پایان پیام

  • کد خبر : 357114
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار