خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/27 - 15:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
حسینی‌کیا با اشاره به تداوم جنایات صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی:

سیاست انحراف در افکار عمومی دنیا با حمله به مراکز درمانی غزه شکست خورد

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: اسرائیلی های غاصب به هیچ مولفه ای حقوق بشری پایبند نیستند از این رو مشاهده می شود که تروریست های صهیونیست به بیمارستانی حمله ور شدند که در آن فقط کادر درمان و بیماران بی دفاع در آن حضور داشتند.

سیدجواد حسینی کیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به بیمارستان الشفاء در غزه، گفت: اسرائیلی های غاصب به هیچ مولفه ای حقوق بشری پایبند نیستند از این رو مشاهده می شود که تروریست های صهیونیست به بیمارستانی حمله ور شدند که در آن فقط کادر درمان و بیماران بی دفاع در آن حضور داشتند.



نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروزه رژیم صهیونیستی خودش را شکست خورده میدان می بیند لذا با بمباران های کور، حمله به بیمارستان و مراکز غیرنظامی، کشتار و نسل کشی زنان و کودکان بی دفاع و غیره می خواهد خودش را از باتلاقی که در آن گیر افتاده نجات دهد.



وی با اشاره به اینکه حمله به بیمارستان الشفاء در غزه شکست مفتضحانه دیگری برای صهیونیست ها رقم زد، ادامه داد: آنها مدعی بودند که حماس از آنجا موشک های خود را شلیک می کند اما وقتی در این بیمارستان حاضر شدند، هیچ مدرک و سندی پیدا نکردند و مشخص شد صهیونیست ها با چنین دسیسه ای صرفا درصدد ایجاد انحراف در افکار عمومی بودند و می خواستند جنایات خود علیه مراکز درمانی را توجیه کنند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در واقع آنها با وارد کردن چندین سلاح به بیمارستان به دنبال پروژه سازی بودند اما دست آنها رو شد که این موضوع نیز خشم عمومی مردم دنیا را به همراه داشت.



عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حملات علیه نوار غزه باید هر چه سریع تر متوقف شود، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در حال انجام جنایت‌ جنگی وحشتناکی است و حمله به بیمارستان ها نیز مصداق عینی این مهم محسوب می شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 371638
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم