خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/16 - 10:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
نظری با اشاره به اقدام ضدایرانی وزارت خزانه‌داری آمریکا:

سپاه بر خلاف دسیسه واشنگتن، امنیت را به غرب آسیا بازگرداند/ لیست تحریم‌ها صرفا بروزرسانی می‌شود

نماینده مردم خمین در مجلس اعتقاد دارد سپاه توانسته امنیت را به غرب آسیا بازگرداند و این مهم بر خلاف دسیسه های کاخ سفید است لذا شاهد اعمال تحریم های جدید علیه این نهاد هستیم.

علیرضا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به تحریم پنج شخص و یک شرکت مرتبط با نیروی قدس و مقامات ارشد سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا، گفت: می توان اذعان کرد لیست تحریمی های آمریکا علیه ایران بروزرسانی شده زیرا افراد یا شرکت هایی که تحریم می شوند هیچ دارایی در خاک ایالات متحده ندارند که بخواهد بلوکه شود.



نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همچنین باید یادآور شد وزارت خزانه‌داری آمریکا به عنوان اتاق جنگ اقتصادی علیه ایران، بدون داشتن هیچ مدرک و مبتنی بر طرح ادعاهای بی اساس اقدام به اعلام چنین تحریم ها و محدودیت هایی می کند که نشان دهنده رویکرد یکجانبه گرایی و ظالمانه کاخ سفید است.



وی با اشاره به اینکه سپاه توانسته امنیت را به غرب آسیا بازگردارند و این مهم بر خلاف خواسته و دسیسه های غرب خصوصا کاخ سفید بوده است، ادامه داد: گروه تکفیری و تروریستی داعش با حمایت ایالات متحده راه اندازی شد تا غرب آسیا را دستخوش تغییر کند و در این مسیر آمریکایی ها هزینه های زیادی پرداخت کردند اما نهایتا جمهوری اسلامی تروریست های داعشی را نابود کرد که به معنای شکست کاخ سفید است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در این میان باید اذعان کرد تروریست دانستن سپاه یکی از دلایل طرح تحریم های آمریکا محسوب می شود که بیانگر تناقض رفتاری از سوی سیاستمداران این کشور است؛ زیرا همانطور که گفته شد، داعش دست پرورده کاخ سفید بوده و مقامات این کشور بارها به طور رسمی از این پدیده تروریستی حمایت کردند. به عبارتی آمریکا خودش تروریست پرور است و اقدام ایران نشان می دهد که کشورمان درصدد مقابله با تروریست است.



عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید یادآور شد چندی پیش  دفتر امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه واشنگتن جایزه‌ پانزده میلیون دلاری برای کسب اطلاعات مالی درباره سپاه تعیین کرد که نشان دهنده استیصال کاخ سفید در مقابل ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است./



پایان پیام

  • کد خبر : 362826
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار