خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/07 - 09:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رفیعی طی پیامی ضمن تبریک ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع):

سربلندی و امنیت امروز ایران اسلامی مدیون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر سپاه پاسداران است

نماینده مردم تهران در مجلس طی پیامی تأکید کرد که بدون تردید آزادگی، سربلندی و امنیت امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر نیروهای مومن و انقلابی به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، متن پیام   سمیه رفیعی به مناسبت روز پاسدار به شرح ذیل است:



بسم الله الرحمن الرحیم



بی شک تحقق تمدن نوین اسلامی که از دغدغه های مقام معظم رهبری میباشد در گرو پاسداری از مبانی نظری و سیره های عملی اسلام و انقلاب شکوهمند اسلامی است.



ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از آن جهت روز پاسدار نامگذاری شده است که وجود نازنین آن حضرت به معنای کامل مظهر پاسداری از نور خداوندی و پیامبر عظیم الشان (ص) بود. حضرت سیدالشهدا (ع) در طول عمر با برکت خود و با خون خود شجره اسلام ناب محمدی (ص) را از تعدی و تحریف دنیا پرستان نجات داد و سفینه نجاتی شد تا فرهنگ پاسداری از دستاوردهای عظیم الهی را در فطرت پاک بشری برای همیشه احیا وماندگار کند.



بدون تردید آزادگی، سربلندی و امنیت امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر نیروهای مومن و انقلابی به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که با پیروی از سرور و سالار شهیدان از ایران اسلامی با همه ی وجود دفاع می‌کنند و در این راه سپاه نشان داده است که نهادی پویا، زنده ، با صلابت و رو به جلو است .



اینجانب بعنوان خادم مردم شریف تهران در خانه ملت ضمن تبریک اعیاد مبارک ماه شعبان لازم میدانم میلاد فرخنده حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار را به همه پاسداران و مرزداران حریم آزادگی و انسانیت، انقلاب و ولایت صمیمانه تبریک عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال توفیقات پاسداران عزیز انقلاب اسلامی تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا را در خدمت به نظام مقدس انقلاب اسلامی را بیش از پیش خواستارم.



سمیه رفیعی

نماینده مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی/



پایان پیام

  • کد خبر : 357808
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار